Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jack The Ripper zei:Ik vind het altijd enorm irritant dat reclame altijd veel luider is op tv dan de film of het programma dat ge volgt.
Dan moet ik altijd die TV stiller zetten tijdens de reclame en dan weer luider nadien.
Soms zou je er echt van verschieten als het een vrij stil programma is, ge zet de TV dan wat luider om het beter te kunnen volgen en dan schrikt ge u een ongeluk wanneer de reclame weer begint.
Jack The Ripper zei:Ik vind het altijd enorm irritant dat reclame altijd veel luider is op tv dan de film of het programma dat ge volgt.
Dan moet ik altijd die TV stiller zetten tijdens de reclame en dan weer luider nadien.
Soms zou je er echt van verschieten als het een vrij stil programma is, ge zet de TV dan wat luider om het beter te kunnen volgen en dan schrikt ge u een ongeluk wanneer de reclame weer begint.
Bosvos zei:De eerste keer in lange tijd dat ik nog eens een overschot had op m'n bankrekening en net nu zit ik zonder bankkaart. IMO zouden ze toch eens een extra kaartje moeten voorzien voor online bankieren, voor de mensen die hun kaart verliezen ofzo.
Ofwel een paar dagen wachten en ondertussen niet weten wat de situatie juist is ofwel naar de bank zelf gaan (maar die kantoren hebben al even rare uren als het gemeentehuis.
MikeHunt zei:Of nog erger, als ge na de film rustig naar de aftiteling zit te kijken, en na 10 seconden word die al onderbroken door veel te luide reclame... De film is pas gedaan als de aftiteling voorbij is!!
sjakie_ zei:Blijkbaar is het juiste antwoord "je ogen" :ironic:

sjakie_ zei:Blijkbaar is het juiste antwoord "je ogen" :ironic:

Preske zei:Laat me raden, ge had het fout en voelt nu de nood om te ragen om uw eigen falen te verbergen![]()

cram zei:Wat er de laatste tijd is met YouTube,maar filmpjes bekijken is niet meer te genieten.Haperingen,vertragingen,niet mer spelen.
Xirtanneke zei:Bij Fortis kreeg ik onmiddellijk een vervangkaart...
sjakie_ zei:Die zever met dat raadseltje en giraffen op facebook. Ene post het en ineens staat het vol ermee.
En dat staat dus morgen weer op alle nieuwssites als "groot nieuws" waarschijnlijk.
Romeo Carpaccio zei:Wat is het verhaal achter die giraffeninvasie? Heb precies iets gemist :/