SilentSpring
Legacy Member
Quicktime is nu nog het minste, hier zevert hij ook nog voor iets van bonjour en nog iets:doh:Careless zei:Apple en software. Waarom in godsnaam moet je die irritante Quiktime installeren als je enkel maar iTunes wilt hebben? Jammer dat ik een iPod Touch wil hebben want ik zou die brol liever niet op mijn PC hebben. Waarom kunnen ze niet doen zoals bij alle andere MP3-spelers, gewoon manueel erop zetten aan de hand van de verkenner.





Als die persoonsbeschrijving vrijkomt is de kans dus groot dak dienen kerel hier al eens gezien heb eh
.
.
Echt aimen, en een soepele camera-besturing.