sluysen
Legacy Member
Meitzl zei:kgeef dude wel gelijk over de moraalridderij hier, soms is dat er hier echt over. Alsof sommigen nooit buitenkomen en de wet als een geloofsovertuiging nemen.
En dude zijn posts zijn gewoon hilarisch, irl zijn de dingen die hij doet waarschijnlijk maar half zo erg.
tzit hier gewoon vol met moraalridders ffs..
we zouden dees stuk beter de algemene moraalridders discussies noemen..
want het is toch echt wel erg aan het worden hier...
er zijn er hier toch een deel die echt denken dat ze superieur zijn,alles weten en ook op alles een antwoord (moeten) hebben:doh:
en da waren van die onoplettende madammekes die bezig in de spiegel aant kijken zijn voor hun haar goe te leggen terwijl ze aan tbellen zijn die mij omverblazen op de velo 
)
)
).



