Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
Meitzl zei:
kgeef dude wel gelijk over de moraalridderij hier, soms is dat er hier echt over. Alsof sommigen nooit buitenkomen en de wet als een geloofsovertuiging nemen.

En dude zijn posts zijn gewoon hilarisch, irl zijn de dingen die hij doet waarschijnlijk maar half zo erg.

tzit hier gewoon vol met moraalridders ffs..

we zouden dees stuk beter de algemene moraalridders discussies noemen..
want het is toch echt wel erg aan het worden hier...

er zijn er hier toch een deel die echt denken dat ze superieur zijn,alles weten en ook op alles een antwoord (moeten) hebben:doh:

pietje666

Legacy Member
Adelbert zei:
zojuist terug van het politiebureau om aangifte te doen, van "onbekenden" die ons aangevallen hebben zonder reden en/of provocatie, na een avondje stappen. Ik zit hier op dit moment met ijs tegen mijn hoofd om de zwelling tegen te gaan.

Ik vraag mij toch af, hoe zo'n personen opgevoed zijn. Gelukkig dat het bij mij niet zo ernstig is (op een wonde aan mijn linkeroog na), maar mijn maat zijn bril heeft er het wel aan mogen geloven.

Wat ik mij nu afvraag is hoever mijn maat aansprakelijk is voor de schade aan zijn bril want uiteindelijk is dat geen goedkope bedoening.

Mvg Bert

Fullstory?

Crashtestdummy

Legacy Member
Dennoman zei:
Dude heeft geen recht van spreken, vrijheid van meningsuiting gaat maar zo ver.

Wie zich niet aan de wet houdt verdient sancties en zo simpel is het. Dat men de wet overtreedt is een feit, het is alleen een kwestie van gepakt worden of niet. Hey, ik steek ook weleens over door het rood licht als er geen auto's in de buurt zijn, maar ik weet dat ik dan de wet overtreed en ik ook niks eraan zal kunnen doen als een "wakkere" agent besluit mij een PV uit te schrijven, die ik dan ook zal accepteren en betalen. De wet overtreden doe je telkens op eigen risico en zo leer je verantwoordelijkheid nemen.

Verantwoordelijkheid is echter een woord dat Dude niet kent en ik twijfel heel sterk eraan of hij nog zo'n groot bakkes zou hebben als hij door iemand werd geschept of aangereden die er een even goede verkeersethiek op nahoudt als hij. Want dan was de andere natuurlijk in fout en een onverantwoordelijke klootzak. Laat ons hopen dat hij in dat geval nog voldoende ademt om spijt te hebben van zijn daden.

kben al dikwijls aangereden geweest :unsure: en da waren van die onoplettende madammekes die bezig in de spiegel aant kijken zijn voor hun haar goe te leggen terwijl ze aan tbellen zijn die mij omverblazen op de velo :sop:

ne zot daarentegen zal meestal geconcentreerd naar de weg kijken en snel maar goed rijden alsem zijn voertuig kent

en de wet welja: kdenk dak wel al duidelijk gemaakt heb dat er geeneen regel mij ga voorschrijven wat ik moet doen en laten en das wel een risico dak pak ja

Preske

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ik lap constant een heleboel verkeersregels aan mijn laars als ik er het nut niet van inzie (en van vele zaken zie ik ook het nut niet in :p)

de ironie :')

BuffaloKampioen

Legacy Member
Dude87 zei:
kben al dikwijls aangereden geweest :unsure: en da waren van die onoplettende madammekes die bezig in de spiegel aant kijken zijn voor hun haar goe te leggen terwijl ze aan tbellen zijn die mij omverblazen op de velo :sop:

ne zot daarentegen zal meestal geconcentreerd naar de weg kijken en snel maar goed rijden alsem zijn voertuig kent

en de wet welja: kdenk dak wel al duidelijk gemaakt heb dat er geeneen regel mij ga voorschrijven wat ik moet doen en laten en das wel een risico dak pak ja

Man toch. We zitten hier echt met een marginaal. :wtf:

Ik overtreed de verkeersregels ook wel eens, maar hoor uzelf bezig... Ik ben geen moraalridder, en ik ben ook af en toe eens zat als student (getuige arifiene) maar ik geloof amper iets van uw verhalen. Het zou mij verbazen moest ge enige vorm van opleiding genoten hebben. Opvoeding al helemaal niet meer.

Ach, niet druk in maken!

Dennoman

Legacy Member
Manman, de geur van kool doorheen heel 't huis. 't Is dat het zo'n goed eten is want omg, die geur is niet te harden xD

Woutrageous

Legacy Member
In de week rondgevraagd en steeds het antwoord gekregen dak nog tijd genoeg had dervoor, maar vandaag klaarzitten om 4 Werchterkaarten voor de vrijdag te bestellen en lezen da ze net uitverkocht zijn. (Help :cry:)

Anoniem04

Legacy Member
Dude87 zei:
ne zot daarentegen zal meestal geconcentreerd naar de weg kijken en snel maar goed rijden alsem zijn voertuig kent

Dat was lang geleden dat je dat nog eens gezegd hebt !

Xylo

Legacy Member
Godverdoeme... had ik gepland om met een extreeeeem lekker mieke naar een restaurant te gaan vandaag. Al een week gepland. Stuurt ze me gisteren dat haar familie was afgekomen voor haar verjaardag en ze haar verrast hebben met een restaurantbezoek naar... DEZELFDE FUCKING RESTO ALS IK GEPLAND HAD!!!!! Ze wilt vandaag nog steeds gaan, naar dezelfde. Maar ik heb mijn bedenkingen over, 2 dagen na een indezelfde resto lijkt me lam. Spijtig dat da meiske geen mening bekanst heeft. Dus op vraag "heb je in iets anders zin" krijg je meestal als antwoord "kweeni". Maja bon, als zij er gelukkig mee is dat we teruggaan, is dat goed voor mij.

Brecht

Legacy Member
Arifiene zei:
36? Waar haal jij da? Voor hoeveel? :p
Mijn kat (de oudste) krijgt dat ook, van Royal Canin, grootste zak ( = 68 euro ;)).
van de dierenarts zelf, is royal canin, urinary S/O high dillution, 3.5kg zak.

Bosvos

Legacy Member
ik moet een maand in een andere afdeling werken met mijne slechte rug :(
(en 't is dus een afdeling waar het werk nogal slecht is voor de rug)

ik kan niet verzekeren dat ik niet ga thuiszitten dan... vorige keer heb ik ook een maand thuisgezeten daardoor. Dus, goedwetende dat ik een slechte rug heb, moet ik toch nog veranderen... their loss, ik heb hun gewaarschuwd

RemcoB

Legacy Member
dreet'n zei:
RemcoB ge zijt e player :D
Dat was dus helemaal niet de bedoeling! :p
Met alle respect, maar jij hebt duidelijk nog nooit een E C H T E player aan 't werk gezien, al zijn die tegenwoordig zeldzaam... :naughty:

:applause:

n9ne

Legacy Member
RemcoB zei:
Dat was dus helemaal niet de bedoeling! :p
Met alle respect, maar jij hebt duidelijk nog nooit een E C H T E player aan 't werk gezien, al zijn die tegenwoordig zeldzaam... :naughty:

:applause:

:confused::confused::confused::confused:

h0pje

Legacy Member
RemcoB zei:
Dat was dus helemaal niet de bedoeling! :p
Met alle respect, maar jij hebt duidelijk nog nooit een E C H T E player aan 't werk gezien, al zijn die tegenwoordig zeldzaam... :naughty:

:applause:

:wtf: Wtf, echt ... wtf?
Ergernis van de dag: 15-jarigen die zich gedragen als een volwassene, inclusief het licht spottend toontje naar die 'dekselse naieve tieners' toe :unsure:

n9ne

Legacy Member
h0pje zei:
:wtf: Wtf, echt ... wtf?
Ergernis van de dag: 15-jarigen die zich gedragen als een volwassene, inclusief het licht spottend toontje naar die 'dekselse naieve tieners' toe :unsure:

amen !

RemcoB

Legacy Member
h0pje zei:
:wtf: Wtf, echt ... wtf?
Ergernis van de dag: 15-jarigen die zich gedragen als een volwassene, inclusief het licht spottend toontje naar die 'dekselse naieve tieners' toe :unsure:

Kerel,...? Wat ik daar zei was wel alles behalve volwassen en zo was 't al helemaal niet bedoeld. BTW, 't is 13 jaar, en dekselse naieve tieners 'nd all that crap? Wanneer heb 'k zoiets gezegd? Achja, zolang we maar een jongere kunnen onderuithalen? Zwak zu maat! (;:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan