Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Man echt wel vrijdag de dertiende hier.
Gistre keilang aan mn foto's gezete, vanmorge moestkik die gewoon op msn usb stick zette en opt school printe..... wilt die fucking pc ni boote. Talk about your bad fucking timing. Heel de dag aan bezig geweest om die fotos der nog af te kunne hale. Uiteindelijk toch dmv een oude hd (die kapot was) derin kunne gerake om die te kopiere. Nu alles formattere.
Al een geluk was de leerkracht toch lief genoeg om te zeggen dak het donderdag mag kome afgeve, al goe want kmoet mn punte ophale.

Fatalix

Legacy Member
Dude87 zei:
ik heb die regels niet gemaakt of ervoor gekozen, ik kies mijn eigen regels

Achterlijke %^*(%.&(^ \8)(*



Oppassen met schelden, voordat ik straks weer zo`n vriendjespolitiek warning heb :').

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Fatalix zei:
Achterlijke %^*(%.&(^ \8)(*



Oppassen met schelden, voordat ik straks weer zo`n vriendjespolitiek warning heb :').

Grappig hoe iedereen kwaad wordt op Dude87 voor verhalen die ze op internet lezen :D

Suicide Monkey

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11325226 zei:
Grappig hoe iedereen kwaad wordt op Dude87 voor verhalen die ze op internet lezen :D

Voor het zelfde geld is Dude87 gewoon een 12-jarige die hier wat stoer probeert te doen :lol:

rizla +

Legacy Member
Ik ken zenne kerfstok of capriolen niet op paar teksten na..
Intressant,..maar om nu kwaad of geirriteerd te zijn door de peet..:unsure:
Als hij zichzelf of anderen bezeerd zullen we maar zegge, maar van den helft van zulk gekwebbel is wrsnlk 3% int echt gebeurd so..:lol:

Noem mij naief en ik maak mij grote zorgen.

pixbillye

Legacy Member
gans de dag zitten wachten op nen telefoontje en nu pas telefoon gehad :s (wel met goed nieuws :))

SweetEmmaRose

Legacy Member
pixbillye zei:
gans de dag zitten wachten op nen telefoontje en nu pas telefoon gehad :s (wel met goed nieuws :))

kzit hier al 4 weken te wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan ist nog voor slecht nieuws ook -_-

Bubba

Legacy Member
Dude87 zei:
ik heb die regels niet gemaakt of ervoor gekozen, ik kies mijn eigen regels

:rofl: Marginaal gast, echt.

Uiteindelijk moet je het zelf maar weten hé. Ik hoop dat je eens iets gaat tegengekomen terwijl ge met u zatte botten aant rondrijden zijt. Dan zijn we in ene keer weer van een gevaar op de baan verlost.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
BuBbA zei:
:rofl: Marginaal gast, echt.

Uiteindelijk moet je het zelf maar weten hé. Ik hoop dat je eens iets gaat tegengekomen terwijl ge met u zatte botten aant rondrijden zijt. Dan zijn we in ene keer weer van een gevaar op de baan verlost.

Iemand dood wensen is natuurlijk niet marginaal.

JPV

Legacy Member
beter lezen, hij wenst die persoon niet dood, hij wenst gewoon dat die persoon eens de schrik van z'n leven oploopt zodat hij zijn rijstijl aanpast.

Bubba

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11325376 zei:
Iemand dood wensen is natuurlijk niet marginaal.

:sleep:

Als er niks gebeurd zal hij gewoon blijven doorgaan zoals hij nu bezig is. Hij gokt gewoon met mensenlevens door zo'n gedrag. "Ik kies mn eigen regels", in uwen eigen tuin mss ja, maar als je op de openbare weg zit moet je je maar gedragen.

Anarchist12911

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11325405 zei:
Geloof jij al die verhalen volledig?

Ik wel.

Ik ken extremere gevallen. Ben een beetje verbaasd dat anderen die niet kennen? :p

Zoals ik al zei, er zijn zo waarschijnlijk tientallen duizenden kerels in Vlaanderen die zich elk weekend ladderzat zuipen (of nu de nieuwe trend 'coma zuipen') en dan in 200 km/uur over de baan scheren.

Karre

Legacy Member
Na zo veel kritiek te geven op Dude87 moeten jullie toch wel eens beginnen beseffen dat dit een eindeloos iets is? Ik durf er zelfs om te wedden dat die kerel op al de aandacht die hij hier krijgt zelfs zit te kicken, want anders post je zulke dingen hier niet. Keer op keer komen hier soortgelijke comments de revue wanneer Dude hier eens één van zijn verhalen gepost heeft. Keer op keer dwaalt men dan af van het doel van dit topic puur omdat men op Dude87 kritiek geeft. Nu dat is mijn ergernis eens op dit moment. Je kan trouwens hier op een ergernis reageren, het is dan ook tenslotte een forum, maar dit is gewoon een afgezaagde zaak.

Anarchist12911

Legacy Member
Ik denk het niet.

Ik denk dat hij het gewoon post omdat in dergelijke milieus dat gewone alledaagse gesprektopics zijn en best wel 'gieren' is. Dus dat hij waarschijnlijk maar vindt dat diegene die het niet grappig vinden een bende seuten zijn. :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Die fucking overburen die bij hun feestjes altijd de ramen wagewijd open moete zette, tot 12 uur valt da mee maar nu wilk echt wel gaan slape ze, doet die rame gewoon fucking dicht, zo moeilijk is da toch ni zeker. Achterlijke studente.
Kben zwaar geirriteerd maar te bang om de politie te belle :p

We zijn net gaan vrage of ze die ramen wille sluiten maar da wille ze precies ni, plezant
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan