Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Me? The 13th Duke of Wybourne. Here? With my girlfriend and her hot and scared 20 year old sister? At 3 AM in the morning? With MY reputation?

BINGOOO

janwouters

Legacy Member
Ohm zei:
Een heel week aan het uitzien naar het weekend zodat ik samen ben met de vriendin. Konden we thuis blijven omdat haar 20 jarige oude zus (echt waar) niet alleen durft thuis te zitten :doh: Ouders waren weg dus het kon een mooie avond worden :sad:

is ze lekker? de zus?

Ohm

Legacy Member
janwouters zei:
is ze lekker? de zus?

Mooi genoeg om er eens goed over te gaan.

Wat ik gehoord heb heeft die niet graag seks :D Ze heeft al 2 jaar een relatie en die gast loopt nu gefrustreerd rond. Daarmee ook dat ze elk weekend thuis zit :D

Muscleduck

Legacy Member
AAAAAAARGH :angry: Heel de installatie van BF3 opnieuw gedaan, gigantische patch er bij en tot de conclusie komen dat het nog altijd nie wil werken :angry:

Inspector Monkfish

Legacy Member
Dennoman zei:
I can almost smell her tears.

Voor de mensen die niet weten waarover het gaat:

The Fast Show : Ultimate Collection 7 Disc BBC Box Set DVD: Amazon.co.uk: The Fast Show: Film & TV

Graag gedaan.

Beste aankoop ooit.

Ohm zei:
Mooi genoeg om er eens goed over te gaan.

Wat ik gehoord heb heeft die niet graag seks :D Ze heeft al 2 jaar een relatie en die gast loopt nu gefrustreerd rond. Daarmee ook dat ze elk weekend thuis zit :D

Tijd voor wat subtiele hints zou ik zo zeggen.

pinoken

Legacy Member
Alteration zei:
Laat uw moeder dan toch rijden. Dan heeft het nog een nut dat ze in dezelfde wagen zit en kan jij haar wonderbare rijkunsten bewonderen.

Overal 10km/h te traag rijden, tenzij het zone 50 is en ze denkt in zone 70 te zitten, amper optrekken ook al zit er een 2.0 onder haar gat, stuurtechniek is alvast niet de naam die ge op haar geklooi kunt plakken, verkeersregels WASDA?,...


'k Moet toch oefenen voor mijn praktisch rijexamen? :p

Saphira

Legacy Member
Wat is da met die mods? Der gaat geen week voorbij dat ik geen mail krijg met deleted post. Wat er irrelevant aan die posts zijn? Dunno.

Djeezes.

Karre

Legacy Member
Saphira zei:
Wat is da met die mods? Der gaat geen week voorbij dat ik geen mail krijg met deleted post. Wat er irrelevant aan die posts zijn? Dunno.

Djeezes.

Indien je een post gequote hebt die verwijderd wordt wordt automatisch de uwe ook verwijderd. Misschien is het dat?

Mijn ergernis:

Mijn moeder die me plots hier doorstak dat ik niet voorzichtig met de auto rij. Dan steek ik ze door dat zij gewoonweg niet met de auto kan rijden omdat ze direct zenuwen krijgt als ze op onbekende wegen rijdt en haar verbruik een stuk hoger ligt dan bij mij en toen was het hek helemaal van de dam :sad: Ik zou wel eens willen weten wat zij gedaan zou hebben toen die hond plots voor de auto kwam. Eerst op spoed bezig dat het allemaal niet erg is van de auto en het voornaamste is dat ik leef en ik het mij niet moet aantrekken en het nu mij stuk voor stuk doorsteken. Ik wou dat ik het geld had voor zelf een auto te kopen, dan hoefde ze tenminste niet meer iets mij door te steken.

Oh en nog iets. Zij rijdt wel vaak als we van ergens terug komen 100 waar je maar 70 mag om sneller thuis te zijn. Wie rijdt er hier dan wild? Ik hoop dat ze eens geflitst wordt. Maar dan zal het wellicht wel weeral op mij gestoken worden tot we naar het tijdstip kijken :sop:.

Saphira

Legacy Member
2e ergernis: mijn stiefmoeder.

Die heeft nu eens overal commentaar op eh. Gisteren was die mooi gaan shoppen en was het rustig in huis. Khaal vandaag de was uit (zat nog van gisterenavond in de droogkast, en dan vergeten uit te halen), ziet die da, wordt ze pissed omda niemand in het huis iets doet (nee hoor, ik doe de was niet, de strijk niet, ik stofzuig niet, ik maak het eten niet) en dat er eens dringend een woordje moet gepraat worden.

Kheb zo'n zin om haar 'n boek voor kerst te geven met als titel: 'how to deal with persons who aren't perfect and who are different from yourself'.

Rider

Legacy Member
damn.

Gisteren (ongelooflijk vette) housewarming van een van mijn beste mates. Ik mijn MP3 speler (creative zen) volgezet met de meest frisse bass music. Ik hang em aan zijne Macbook me een micro USB kabelke; en hij doet gewoon nix meer...
DIE mp3 speler ging al jaren mee...denk dat ie op de een of andere manier gefried is. Wellicht heeft em zelfmoord gepleegd van de schok van aan zone vuile mac te hangen :/

fuck macintosh srsly!

fr1sb33

Legacy Member
mla zei:
Fransen die er precies nooit in slagen om een juist telefoonnummer in te geven. Weeral nen hele avond berichten en gemiste oproepen van één of andere fransman.

Als ge in het buitenland zit, moet ge een of andere landcode ingeven voor de nummers in u adresboek.
Ik was bvb op reis in duitsland en ik wou naar een maat bellen, maar ik kwam bij een duitser uit.
Misschien had die fransman hetzelfde voor.

Arifiene

Legacy Member
Twee dagen geleden knalhard tegen de kast gelopen, en nu voelt de hele linkerkant van men gezicht blauw aan :sop:.
Al chance dat het ni effectief blauw is. Ik moet echt beter uit men doppen kijken...

Morrissey

Legacy Member
Mijn derde match op 3 dagen was er wat te veel aan, slechte pot voetbal gespeeld. Wel 4 keer gescoord (zaalvoetbal), maar toch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan