UrbanusVanAnus
Legacy Member
Rizla+ zei:Da ik meer en meer goesting heb om alles wat met computers te maken heeft buiten te smijten. Niks anders dan miserie
Doen!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rizla+ zei:Da ik meer en meer goesting heb om alles wat met computers te maken heeft buiten te smijten. Niks anders dan miserie

BlazeMusic zei:http://static0.demorgen.be/static/photo/2011/11/15/14/album_large_4507514.jpg
Dit poppetje is 15 en heeft een modellenwedstrijd gewonnen deze week.
Ziet niemand dan dat het kind veel te mager is?
Ne mens zou zich tegenwoordig nog moeten gaan schamen dat hij 68 kg weegt... schandalig! :doh:
BlazeMusic zei:http://static0.demorgen.be/static/photo/2011/11/15/14/album_large_4507514.jpg
Dit poppetje is 15 en heeft een modellenwedstrijd gewonnen deze week.
Ziet niemand dan dat het kind veel te mager is?
Ne mens zou zich tegenwoordig nog moeten gaan schamen dat hij 68 kg weegt... schandalig! :doh:
Rizla+ zei:Da ik meer en meer goesting heb om alles wat met computers te maken heeft buiten te smijten. Niks anders dan miserie
night ghost 128 zei:Het probleem bevindt zich op de stoel voor de computer.

KiPpIe zei:Ok, zat daarnet op café met een vriend van mij, Philippe.
Ik zei "oei, nu ben ik toch vergeten die mail te versturen zeker?"
Hij viel volledig uit de lucht, en vroeg waar ik het over had.
Ik liet hem een berichtje zien, waarvan ik dacht dat het van hem kwam "x, Ik heb vandaag en maandag verlof. kan je een mail naar de rest sturen om hen op de hoogte te brengen?"
Hij wist mij heel snel te duiden op het feit dat dat niet van hem kwam, maar van een andere Philippe.
Ik keek, en merkte dat het van mijn chef kwam.
Deze voormiddag heb ik, in de veronderstelling dat het van die maat kwam die regelmatig verkeerdelijk een berichtje naar mij stuurt, geantwoord "Ok, schat, is goe, komt in orde."
Mijn chef is homo, en zal nu die boodschap waarschijnlijk best wel vreemd gevonden hebben.
FML.
maandag gaat raar worden 
KiPpIe zei:Ok, zat daarnet op café met een vriend van mij, Philippe.
Ik zei "oei, nu ben ik toch vergeten die mail te versturen zeker?"
Hij viel volledig uit de lucht, en vroeg waar ik het over had.
Ik liet hem een berichtje zien, waarvan ik dacht dat het van hem kwam "x, Ik heb vandaag en maandag verlof. kan je een mail naar de rest sturen om hen op de hoogte te brengen?"
Hij wist mij heel snel te duiden op het feit dat dat niet van hem kwam, maar van een andere Philippe.
Ik keek, en merkte dat het van mijn chef kwam.
Deze voormiddag heb ik, in de veronderstelling dat het van die maat kwam die regelmatig verkeerdelijk een berichtje naar mij stuurt, geantwoord "Ok, schat, is goe, komt in orde."
Mijn chef is homo, en zal nu die boodschap waarschijnlijk best wel vreemd gevonden hebben.
FML.

Put_met_keren zei:En weegt die 68 kilo?
Zo'n skelet
edit: is het niet blazemusic die bedoelt dat zij 68kg weegt?

Muscleduck zei:Hahamaandag gaat raar worden
![]()


Dan install je een patchcluster, ziet ie je ZFS pool niet meer, fix je dat, mount ie je ZFS filesystems niet meer at boot, maar lijkt hij zijn multipathing wel beter te doen, tot je dan nog dieper gaat kijken, en merk je dat ie nog steeds alles over 1 interface ligt te sturen !@#$%&night ghost 128 zei:Het probleem bevindt zich op de stoel voor de computer.