BlazeMusic
Legacy Member
GVD ne vriend van mij is zich enorm aant aanstelle op msn!
Ben ik nu echt de enige die zijn gedrag onredelijk en kinderlijk vind?
ACHTERLIJK TROLLEKOP! WIJ ZIJN GEEN VRIENDJES MEER!
-Blaze- zegt (1:24):
had daarstraks geen tijd om te smsen, depri vriendin stond hier
kevin zegt (1:25):
pfu geen tijd vo mij
-Blaze- zegt (1:26):
op da moment ni nee
kevin zegt (1:26):
ik nu ook ni dan
-Blaze- zegt (1:27):
was een noodgeval me een vriendin
kunt ge mij ni kwalijk neme
kevin zegt (1 8):
ik kan alles
-Blaze- zegt (1 9):
ze heeft ambras me haar lief
kevin zegt (1:51):
en ik word aan de kant geschoven
kevin zegt (1:52):
nah ge praat alleen wanneer u het uitkomt
wnr gij u verveeld
-Blaze- zegt (1:52):
dus me mijn vriendin bezig zijn is u aan de kant schuiven?
serieus, hoe egoistisch kunt gij zijn gast?
ik heb nog andere vrienden ook hé
doe de rest van de wereld een plezier en pas uw mentaliteit eens aan, mensen blijve da ni pikke ket
kevin zegt (2:10):
idd ik blijf da ni pikke
ik laat mij nimeer doen
-Blaze- zegt (2:10):
ik had het ni over u
kevin zegt (2:10):
weet ik
ma nu zeg ik eens hoe het is
ik zou altij ma ok moete knikke
en blij zijn
en luistere
ma niemand luistart na mij
-Blaze- zegt (2:11):
da zeg ik toch ni?
ma gij zeikt als ik niks laat weten
ik heb ni belachelijk veel tijd, gij stuurt zo'n 10 sms'jes op een kwartier tijd, heel den dag door
als u da ni aanstaat dan is da pech
ik kan da ook ni verandere
kevin zegt (2:11):
nee idd en drm weetk ook da ge dus geen goei vriendin zijt
want ge zijt er ni voor mij
-Blaze- zegt (2:12):
ben der momenteel voor niemand
school gaat voor op alles
examens voor de deur
veel te belangrijk
heeft niks met goeie vriendin zijn te maken
kevin zegt (2:13):
en die vriendin dan e
-Blaze- zegt (2:13):
gij moet is accepteren dat ik ook andere dingen te doen heb
die stond voor de deur, die kon ik moeilijk buitenzetten
ze stond er toch al
smsen is anders
kevin zegt (2:13):
in theorie zou ge da wel kunne
-Blaze- zegt (2:14):
de theorie is nog altijd anders dan de praktijk
ze stond wenend voor mijn kot, die stuur ik ni weg
kevin zegt (2:14):
tja ma nu gak er wel acht af
-Blaze- zegt (2:14):
goed
kevin zegt (2:15):
en ik werk niks op iemand af
want ik krop alles altij op
-Blaze- zegt (2:15):
zit dan ni zo op mijn dak man, tis hier al moeilijk genoeg
kevin zegt (2:15):
tis hoe gij doet ze
ik antwoorde gwn vies terug
omdak nimeer mij ga late doen ze
-Blaze- zegt (2:16):
als mijn gedrag u ni aansta, negeer mij dan gewoon
is nog altijd beter dan gezever te moete hore
-Blaze- zegt (2:17):
kben heel blij da ge nimeer op uwe kop laat zitte, kunt ge alleen maar beter van worde, ma daarvoor zijt ge tege de verkeerde bezig
gij denkt altijd direct dat ge achteruit geschoven wordt
begin dan ni direct me reclameren
maar vraag wa er scheelt
ik gaf u een goeie verklaring
een redelijke verklaring
-Blaze- zegt (2:18):
uw antwoord daarop is gewoon egoistisch
het ligt ni aan mijn gedrag
het is uw kijk daarop
kevin zegt (2:19):
dada
-Blaze- zegt (2:19):
salut
Ben ik nu echt de enige die zijn gedrag onredelijk en kinderlijk vind?

ACHTERLIJK TROLLEKOP! WIJ ZIJN GEEN VRIENDJES MEER!

-Blaze- zegt (1:24):
had daarstraks geen tijd om te smsen, depri vriendin stond hier
kevin zegt (1:25):
pfu geen tijd vo mij
-Blaze- zegt (1:26):
op da moment ni nee
kevin zegt (1:26):
ik nu ook ni dan
-Blaze- zegt (1:27):
was een noodgeval me een vriendin
kunt ge mij ni kwalijk neme
kevin zegt (1 8):
ik kan alles
-Blaze- zegt (1 9):
ze heeft ambras me haar lief
kevin zegt (1:51):
en ik word aan de kant geschoven
kevin zegt (1:52):
nah ge praat alleen wanneer u het uitkomt
wnr gij u verveeld
-Blaze- zegt (1:52):
dus me mijn vriendin bezig zijn is u aan de kant schuiven?
serieus, hoe egoistisch kunt gij zijn gast?
ik heb nog andere vrienden ook hé
doe de rest van de wereld een plezier en pas uw mentaliteit eens aan, mensen blijve da ni pikke ket
kevin zegt (2:10):
idd ik blijf da ni pikke
ik laat mij nimeer doen
-Blaze- zegt (2:10):
ik had het ni over u
kevin zegt (2:10):
weet ik
ma nu zeg ik eens hoe het is
ik zou altij ma ok moete knikke
en blij zijn
en luistere
ma niemand luistart na mij
-Blaze- zegt (2:11):
da zeg ik toch ni?
ma gij zeikt als ik niks laat weten
ik heb ni belachelijk veel tijd, gij stuurt zo'n 10 sms'jes op een kwartier tijd, heel den dag door
als u da ni aanstaat dan is da pech
ik kan da ook ni verandere
kevin zegt (2:11):
nee idd en drm weetk ook da ge dus geen goei vriendin zijt
want ge zijt er ni voor mij
-Blaze- zegt (2:12):
ben der momenteel voor niemand
school gaat voor op alles
examens voor de deur
veel te belangrijk
heeft niks met goeie vriendin zijn te maken
kevin zegt (2:13):
en die vriendin dan e
-Blaze- zegt (2:13):
gij moet is accepteren dat ik ook andere dingen te doen heb
die stond voor de deur, die kon ik moeilijk buitenzetten
ze stond er toch al
smsen is anders
kevin zegt (2:13):
in theorie zou ge da wel kunne
-Blaze- zegt (2:14):
de theorie is nog altijd anders dan de praktijk
ze stond wenend voor mijn kot, die stuur ik ni weg
kevin zegt (2:14):
tja ma nu gak er wel acht af
-Blaze- zegt (2:14):
goed
kevin zegt (2:15):
en ik werk niks op iemand af
want ik krop alles altij op
-Blaze- zegt (2:15):
zit dan ni zo op mijn dak man, tis hier al moeilijk genoeg
kevin zegt (2:15):
tis hoe gij doet ze
ik antwoorde gwn vies terug
omdak nimeer mij ga late doen ze
-Blaze- zegt (2:16):
als mijn gedrag u ni aansta, negeer mij dan gewoon
is nog altijd beter dan gezever te moete hore
-Blaze- zegt (2:17):
kben heel blij da ge nimeer op uwe kop laat zitte, kunt ge alleen maar beter van worde, ma daarvoor zijt ge tege de verkeerde bezig
gij denkt altijd direct dat ge achteruit geschoven wordt
begin dan ni direct me reclameren
maar vraag wa er scheelt
ik gaf u een goeie verklaring
een redelijke verklaring
-Blaze- zegt (2:18):
uw antwoord daarop is gewoon egoistisch
het ligt ni aan mijn gedrag
het is uw kijk daarop
kevin zegt (2:19):
dada
-Blaze- zegt (2:19):
salut

ge had hem beter geblokkeerd op 1:26. Wa een pussy 

