Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morrissey zei:Ik dacht al een tijdje dat mijn boxen (Logitech Z-5500) wat kapot waren omdat ze zwaar kraakten. Maar nu steek ik mijn koptelefoon even in de pc, en kraakt dat hier ook. Het probleem ligt dus gewoon aan mijn PC, en ik heb totaal geen idee hoe ik dat kan oplossen.
Morrissey zei:Ik dacht al een tijdje dat mijn boxen (Logitech Z-5500) wat kapot waren omdat ze zwaar kraakten. Maar nu steek ik mijn koptelefoon even in de pc, en kraakt dat hier ook. Het probleem ligt dus gewoon aan mijn PC, en ik heb totaal geen idee hoe ik dat kan oplossen.
Morrissey zei:Continu gekraak. Maar ik heb mijn geluidsinstallatie via optische kabel aangesloten op mijn PC, en het gekraak lijkt op het eerste zicht weg.
Arne zei:Telenet-internet dat al 2 uur lang op de ballen trekt. 1 minuut om een pagina te laden, seriously..
En neen, mijn downloadlimiet is nog lang niet opgebruikt![]()

Sick` zei:Heb ik gisteren de Senseo ontkalkt, smaakt ie vandaag terug even walgelijk![]()
Die koffie is echt zo slecht van zulke apparaten.TsD zei:Modem resetten helpt hier meestal, gewoon ff stroomkabel uittrekken, even af laten staan en terug insteken. 9 op de 10 werkt internet hier weer perfect dan![]()

Karre zei:Heeft dat niet altijd walgelijk gesmaakt?Die koffie is echt zo slecht van zulke apparaten.
Vroeger nam ik de 'extra dark' uit nederland mee, maar op een gegeven punt zijn die pads walgelijk geworden. Daarna kocht ik dan de gele pakjes maar, en na verloop van tijd ook hier hetzelfde. Dan op regular maar terug gegaan, ooit eens Java pads gekocht ($$$), dan terug de regular gekocht, en sindsdien het altijd walgelijk gevonden.. ik hoopte dat het kalk was, maar njet.Arne zei:Telenet-internet dat al 2 uur lang op de ballen trekt. 1 minuut om een pagina te laden, seriously..
En neen, mijn downloadlimiet is nog lang niet opgebruikt![]()


Tuninboy zei:om op het elan van gisteren door te gaan, een dikke 40 min. over men lenzen gedaan vandaag. WIN : )En dan is er nog ene terug uitgegaan.
Sick` zei:Als iemand voor overlast zorgt kan je dat melden, en dat nemen ze even serieus als een melding over je buurman dat zijn afval in je brievenbus komt dumpen.
Je kan het ook sneller aanpakken en zijn provider aanschrijven; indien dit Telenet is zullen ze uw klacht zeker serieus nemen en de persoon een waarschuwing geven.
edit: en in zijn eerste(?) thread gaf hij drugsgebruik toe, dus dat is al reden genoeg.
Huxley zei:Ik had men eerste proeflenzen allemaal verkloot (15 stuks)
Nu lukt da in 5 seconden zonder spiegel.
