sluysen
Legacy Member
kay-gell zei:Maar als we nu allemaal collectief geen Cola meer kopen zal die zijn boterham wel niet meer zo goed verdienen. En dat was het probleem toch, dat CEO's te veel verdienen?
jammer dat er niets goedkoper is met dezelfde smaak

Coca Cola or nothing!







