Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alteration

Legacy Member
Sick` zei:
Persoon is slimmer dan dat, vandaar ik me er eens zo hard aan stoor :D Moet volgens mij een bepaalde (zelf) opgelegde gedachtengang zijn om jezelf gelukkig proberen te voelen met wat je hebt en de rest als een 'geschenk' te aanzien. Mooi als je daar in kan geloven, en zeker alle respect daarvoor; maar mij kan men daar echt niet gelukkig mee maken.

Hij voert geen kloot uit en dopt? :p

JohnnyricoMC zei:
En sommige mensen vragen zich nog af waarom ik erg anti-Tobback ben.
Van Filip Dewinter verwacht men dat hij naar den Afrique gaat omdat Elioke premier is, maar Tobback heeft de kunst van dergelijke statements maken geperfectioneerd. Zo ging hij op de sporen liggen als de hogesnelheidstrein door Leuven zou passeren. De Thalys rijdt tegenwoordig dagelijks door het station en Lowietje is nooit op de sporen gaan liggen.:lol:

Wie weet. Ik ruik een goedkope mop over zijn lengte.

JohnnyricoMC zei:
Hij zit al jaren in het stadhuis en aan de echte problemen in Leuven (zoals het vreselijke verkeer binnen de stadsring, de levensgevaarlijke kruispunten op de stadsring en de zwakke verkeersaders in de randgemeenten, alsook de verloedering van tal van stadsdelen) is er nog steeds niets gedaan, alleen maar dure projecten. Was Leuven niet zo'n rood bastion zou hij al lang buiten zijn.

[/anti-tobback-rant]

'k Heb nu nog niet vaak in Leuven geweest, maar nochtans flitspalen genoeg.
Jongens toch, op van die banen waar je zou denken 70 te mogen, zone 50 en een hoop vogelnesten.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Alteration zei:
Wie weet. Ik ruik een goedkope mop over zijn lengte.
Smalle Lowietje is kort, maar niet te kort om de sporen te kunnen planken :lol:


'k Heb nu nog niet vaak in Leuven geweest, maar nochtans flitspalen genoeg.
Jongens toch, op van die banen waar je zou denken 70 te mogen, zone 50 en een hoop vogelnesten.

Idd, genoeg van die "pestpalen" in en rond Leuven.:doh: Ze bevorderen de veiligheid niet, er zijn nu meer mensen die plots abrupt afremmen.

Alteration

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Smalle Lowietje is kort, maar niet te kort om de sporen te kunnen planken :lol:

Ik was eerder aan het denken aan een stukje kwijt, maar dit slaagt alles :lol:

Racing_Genk zei:
Kinderen steken levende puppy in brand!

Da filmke, hoe kunde nu in uw kop krijgen om zoiets te doen..

Ach, zo zijn er 1001 dingen. Daarstraks nog Amerikaanse soldaten een schaap zien doodknuppelen. Er zullen evengoed mensen zijn die zich afvragen waarom 'k zo'n mensen een nekschot zou kunnen geven omwille van een simpel dier.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
En sommige mensen vragen zich nog af waarom ik erg anti-Tobback ben.
Van Filip Dewinter verwacht men dat hij naar den Afrique gaat omdat Elioke premier is, maar Tobback heeft de kunst van dergelijke statements maken geperfectioneerd. Zo ging hij op de sporen liggen als de hogesnelheidstrein door Leuven zou passeren. De Thalys rijdt tegenwoordig dagelijks door het station en Lowietje is nooit op de sporen gaan liggen.:lol:

Het Fochplein wil hij zonder raadpleging van het volk hernoemen naar het Pieter de Somerplein, omdat Maarschalk Foch zogezegd een oorlogsmisdadiger was die duizenden jonge soldaten de dood in jaagde. Pieter De Somer is nochtans ook geen heilige, hoeveel studenten zijn er niet onder zijn rectoraat gebuisd?:D

Hij zit al jaren in het stadhuis en aan de echte problemen in Leuven (zoals het vreselijke verkeer binnen de stadsring, de levensgevaarlijke kruispunten op de stadsring en de zwakke verkeersaders in de randgemeenten, alsook de verloedering van tal van stadsdelen) is er nog steeds niets gedaan, alleen maar dure projecten. Was Leuven niet zo'n rood bastion zou hij al lang buiten zijn.

[/anti-tobback-rant]

Je kan ook eens de goede dingen bekijken want Tobback heeft echt wel veel goeds voor Leuven gedaan.

Vordesh

Legacy Member
Telenet da zijn opnames ga sharen tussen de verschillende digiboxen.. gvd kmoen ik mij ma haren dester ni zien..

Preske

Legacy Member
Ik neem nog eens de trein in lange, lange tijd.

7 minuten te laat aangekomen. Trein gemist. Wachten op de volgende.
Nieuwe overstap. Wachten op de trein. Die OOK 5 minuten te laat is. Een reis die normaal 5 kwartier duurt, is er nu een van 2 u geworden.

Terugreis. Eerste trein is op tijd. So far so good.
Overstappen in gent, trein is 5 minuten te vroeg. een waar mirakel. Maar dat compenseert hij dan maar met 5 minuten te laat te vertrekken.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Je kan ook eens de goede dingen bekijken want Tobback heeft echt wel veel goeds voor Leuven gedaan.

Probleem is dat hij er wel dingen bij gezet heeft en enkele dingen verbeterd heeft (de voornaamste pleinen heraangelegd + parking onder station), maar veel bestaande problemen gewoon laat liggen en die lossen zichzelf niet op. Leuven is dan wel relatief proper omdat er zoveel geïnvesteerd wordt in reiniging, maar je moet onkruid met de wortel uittrekken. Sluikstorten wordt bijvoorbeeld onvoldoende beboet in de stad, waardoor men gewoon zal doorgaan met verpakkingen en sigarettenpeuken op de grond te gooien.

Denk maar aan de slechte toegankelijkheid van de Brusselsestraat (en de verkrotting daar), toch een niet te onderschatten verkeersader binnen de stadsring. Projecten als de "kop van Kessel-Lo" zien er misschien sjiek uit, ze zijn ook duur, slepen onnodig lang aan en kunnen problemen zoals de zwakke verkeerssituatie in dat gebied van Leuven niet bevorderen.

fr1sb33

Legacy Member
Ik ben hier net een vragenlijst aan het invullen voor een notaris, die de akte afhandelt van mijn nieuwe woonst.

op de 1ste pagina:

-heeft u een verklaring van samenwoning heeft afgelegd op de gemeente
-werd de echtscheiding werd overgeschreven in de registers ...


schandalig :help:

Ruben666

Legacy Member
Tibokio zei:
Dat is nu eens een heel domme vergelijking.

Tja, ergens volg ik de vergelijking (als reactie op 'ze moeten zich aan ons aanpassen') wel, want hoe definieer je in hemelsnaam geïntegreerd/aangepast/Belg zijn?

° Zat op een veldrit rondhangen, de obligate braadworst in de hand geklemd,
° Swingersclubs frequenteren,
° In VTM geloven,
° Af en toe een rozenkranske placeren,
° Dave heten en graag de hak dansen,
...



Flawless zei:
Dus dat geld dat ze bedelen is totaal niet nodig, ik weiger altijd, maar dan ook altijd.

Heb wel al eens een blik bier geschonken (weliswaar niet aan een zigeunerin): die verbaasde blik, niet geheel zonder appreciatie :p.

MrKend54l

Legacy Member
Dat is nu eens een heel domme vergelijking.
<br />
<br />
Tja, ergens volg ik de vergelijking (als reactie op 'ze moeten zich aan ons aanpassen') wel, want hoe definieer je in hemelsnaam geïntegreerd/aangepast/Belg zijn?<br />
<br />
° Zat op een veldrit rondhangen, de obligate braadworst in de hand geklemd,<br />
° Swingersclubs frequenteren,<br />
° In VTM geloven,<br />
° Af en toe een rozenkranske placeren,<br />
° Dave heten en graag de hak dansen,<br />
...<br />
<br />
<br />
<br />
Ge vergeet kinderen verkrachten nog.

Hawk

Legacy Member
Ik kom mijn huis buiten en stap in de STORTregen. K had een paraplu mee maar dat doet niets voor uw broek, zit nu in trein met een natte broek grrr. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan