Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hawk

Legacy Member
ThatsPrettyDope zei:
De wetten tegen allochtonen MOETEN strenger
Er bestaan geen wetten tegen allochtonen :applause:

denkimi zei:
afkomst of huidskleur zijn niet de belangrijkste criteria om iemand als allochtoon te beschouwen.

bjorn de hoog-opgeleide automechanicien die van voetbal houdt en graag met zijn maten op café gaat zal amper tot niet als allochtoon beschouwd worden, al is zijn huid blank en komt zijn grootvader uit afrika.

mohammed de gemeente-arbeider die maar 3 woorden nederlands spreekt en praktiserende moslim is zal wel als allochtoon beschouwd worden, zelfs al is zijn huid blank.
Creatief voorbeeld, ik zie dat ge probeert maar 't is toch niet helemaal volledig.

mohammed den ICT bachelor met bruine huid, die vlot nederlands spreekt omdat hij hier geboren is en atheïst is, omdat hij lak heeft aan het oudbollig islam gedoe van zijn ouderwetse vader, zal wel als allochtoon beschouwd worden puur op basis van zijn huidskleur. Misschien niet als ge hem beter leert kennen, maar wel op het eerste gezicht.

pinoken

Legacy Member
Hadden ze hem niet vervroegd vrijgelaten? Ironisch toch, als hij niet vervroegd vrijgelaten was, was dit misschien niet gebeurd.

pinoken

Legacy Member
Wat ik niet begrijp is hoe in godsnaam ne zot aan meer dan 7 handgranaten en meerdere vuurwapens komt als hij onder toezicht staat van de justitie.

Morrissey

Legacy Member
pinoken zei:
Wat ik niet begrijp is hoe in godsnaam ne zot aan meer dan 7 handgranaten en meerdere vuurwapens komt als hij onder toezicht staat van de justitie.

De juiste contacten zeker. Er zijn al genoeg docu's geweest over hoe makkelijk die te vinden zijn in Brussel. Als je dan nog wat mensen kent, is dat wellicht kinderspel om aan te geraken.

En daarbij, 'onder toezicht' mag je met een heuse korrel zout nemen. Die worden echt niet deftig gecontroleerd.

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Idd. ''onder toezicht" :D Die moet zijn kop gewoon om de zoveel tijd laten zien en wat uitleg geven.

denkimi

Legacy Member
Hawk zei:
Creatief voorbeeld, ik zie dat ge probeert maar 't is toch niet helemaal volledig.

mohammed den ICT bachelor met bruine huid, die vlot nederlands spreekt omdat hij hier geboren is en atheïst is, omdat hij lak heeft aan het oudbollig islam gedoe van zijn ouderwetse vader, zal wel als allochtoon beschouwd worden.
dat hangt er van af hoe hij zich kleedt en gedraagt.

als hij er zo uit ziet waarschijnlijk wel, als hij er zo uitziet waarschijnlijk niet.

ziet ge de subtiele verschillen?

Nas

Legacy Member
Morrissey zei:
De juiste contacten zeker. Er zijn al genoeg docu's geweest over hoe makkelijk die te vinden zijn in Brussel. Als je dan nog wat mensen kent, is dat wellicht kinderspel om aan te geraken.

En daarbij, 'onder toezicht' mag je met een heuse korrel zout nemen. Die worden echt niet deftig gecontroleerd.
Ik denk dat het in Luik misschien nog makkelijker is om aan wapens te geraken?

Hawk

Legacy Member
denkimi zei:
dat hangt er van af hoe hij zich kleedt en gedraagt.

als hij er zo uit ziet waarschijnlijk wel, als hij er zo uitziet waarschijnlijk niet.

ziet ge de subtiele verschillen?
Ah, nu heeft het met kledij en kapsel te maken? Interessant, maar nee, het klopt niet. Den tweede ziet er als een zakenman-allochtoon uit en den eerste als een alternatieve-punk-allochtoon. Das het verschil.

cram

Legacy Member
Infamous 2. Bij Sommige missies zijn er zoveel vijanden dat het niet meer leuk is

sluysen

Legacy Member
wel raar dat het type wapen op veel nieuwssite's verschilt (niet dat het er veel toe doet)
de ene spreekt over een pistool/revolver, de ander over een FN FAL of Kalasjnikov.

Djesmin

Legacy Member
sluysen zei:
wel raar dat het type wapen op veel nieuwssite's verschilt (niet dat het er veel toe doet)
de ene spreekt over een pistool/revolver, de ander over een FN FAL of Kalasjnikov.

Op het journaal zeiden ze dat hij in het rond schoot met een Kalasjnikov en nog een pistool op zak had/zich daarmee in het hoofd schoot.

Katoom

Legacy Member
Hawk zei:
Ah, nu heeft het met kledij en kapsel te maken? Interessant, maar nee, het klopt niet. Den tweede ziet er als een zakenman-allochtoon uit en den eerste als een alternatieve-punk-allochtoon. Das het verschil.
Alternatieve-punk-allochtoon?

:lol:

Li1quid

Legacy Member
Hawk zei:
Ah, nu heeft het met kledij en kapsel te maken? Interessant, maar nee, het klopt niet. Den tweede ziet er als een zakenman-allochtoon uit en den eerste als een alternatieve-punk-allochtoon. Das het verschil.

Die eerste is gewoon een doornsee antwerpse turk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan