Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Zal wel zijnns boy zei:Awel merci jong![]()

Sterkte. Is het een vastgestelde ziekte of? Want met een beest weet ge nooit of het de ene dag op de andere kan omdraaien é.ProjectW zei:Onze hond die stervende is en het niet lang meer zal kunnen rekkenad: .... pff
Dennoman zei:'t Zal wel zijn
Ik dacht: ik ga eens een dagje Holland doen. Heenreis verloopt perfect, zonder enige vertraging of andere miserie. Terugreis was echter één grote clusterfuck van gebeurtenissen.
Mijn trein vanuit Leiden naar Rotterdam doet het prima, rijdt wanneer hij moet, geen problemen. Dan zit ik in Rotterdam een minuutje of twintig te wachten op de internationale trein, roepen ze droogweg om dat die niet komt. Ik had alles mooi uitgekiend en als ik deze internationale trein kon nemen, kon ik op 't gemakje in Antwerpen één van mijn laatste treinen naar mij thuis pakken. Fijn dus, die komt niet. De volgende komt dan nog met twintig minuten vertraging en 't is al ruim tien na elf eer ik in Antwerpen-centraal sta.
Enige wat ik dan nog kan doen (letterlijk) is naar het station van Lier gaan en een taxi nemen tot bij mij thuis (€32), vermits er ook geen bussen meer rijden. Ze konden met andere woorden kiezen: mijn taxi betalen of mijn hotel. Ik bel vanmorgen naar de infolijn van de NMBS om te vragen hoe het zit met een terugbetaling en ik krijg een spottend lachje te horen aan de andere kant van de lijn. Ik vraag aan meneer of hij alstublieft zijn manieren wil houden en zijn job wil doen door mij te zeggen waar ik om een terugbetaling kan vragen en met ingetrokken kak zegt hij mij dat ik naar "een station in de buurt met een internationaal loket moet". Met andere woorden, ik ga terug naar Antwerpen mogen om mijn terugbetaling te vragen.
Nu toch eens serieus rap werk maken van dat rijbewijs. De NMBS is nog juist goed voor het halfuurtje van Leuven naar huis elk weekend waar ik zelden of nooit storingen of vertragingen heb, en voor de rest kan het Belgische treinverkeer per direct mijn kloten kussen. Niks anders doen als staken en als ge nog eens een dagje werkt mensen gaan uitlachen aan de telefoon. Bloedzuigers.
Sterkte. Is het een vastgestelde ziekte of? Want met een beest weet ge nooit of het de ene dag op de andere kan omdraaien é.

Dennoman zei:Beter om hem te laten inslapen dan om hem verder te laten afzien hé. 't Is een moeilijke beslissing, maar het is het beste voor het beest.
ProjectW zei:Onze hond die stervende is en het niet lang meer zal kunnen rekkenad: .... pff
(io) Egotrip fail yez.ns boy zei:Ah 't ging niet over mij maar over de nederlandse spoorwegen ofwa?
(oi22)
ProjectW zei:Ja, kanker en tzit al overal in zijn lichaam ..
kan niet meer gaan wandelen , eet niet meer en zit constant te kwijlen omdat hij misselijk is ... buh echt niet aangenaam om uw hond zo te zien af takelen , zeker als je hem 12 jaar hebt![]()

Dreetn zei:Ik was een mandarijn aant pellen, spettert er natuurlijk zo'n druppel van die pel in me oog...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH![]()