Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 18

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
als je iets niet koopt op BS forum krijg je nu al een negatieve itrader én een infraction blijkbaar. Damn da's al ver gekomen..

VinnyFlanders

Legacy Member
Morgen examen en weeral uitstelgedrag tot in het extreme (--> augustus dus)

ProjectW

Legacy Member
Onze hond die stervende is en het niet lang meer zal kunnen rekken :sad: .... pff

Dennoman

Legacy Member
ns boy zei:
Awel merci jong :s
't Zal wel zijn :angry:

Ik dacht: ik ga eens een dagje Holland doen. Heenreis verloopt perfect, zonder enige vertraging of andere miserie. Terugreis was echter één grote clusterfuck van gebeurtenissen.

Mijn trein vanuit Leiden naar Rotterdam doet het prima, rijdt wanneer hij moet, geen problemen. Dan zit ik in Rotterdam een minuutje of twintig te wachten op de internationale trein, roepen ze droogweg om dat die niet komt. Ik had alles mooi uitgekiend en als ik deze internationale trein kon nemen, kon ik op 't gemakje in Antwerpen één van mijn laatste treinen naar mij thuis pakken. Fijn dus, die komt niet. De volgende komt dan nog met twintig minuten vertraging en 't is al ruim tien na elf eer ik in Antwerpen-centraal sta.

Enige wat ik dan nog kan doen (letterlijk) is naar het station van Lier gaan en een taxi nemen tot bij mij thuis (€32), vermits er ook geen bussen meer rijden. Ze konden met andere woorden kiezen: mijn taxi betalen of mijn hotel. Ik bel vanmorgen naar de infolijn van de NMBS om te vragen hoe het zit met een terugbetaling en ik krijg een spottend lachje te horen aan de andere kant van de lijn. Ik vraag aan meneer of hij alstublieft zijn manieren wil houden en zijn job wil doen door mij te zeggen waar ik om een terugbetaling kan vragen en met ingetrokken kak zegt hij mij dat ik naar "een station in de buurt met een internationaal loket moet". Met andere woorden, ik ga terug naar Antwerpen mogen om mijn terugbetaling te vragen.

Nu toch eens serieus rap werk maken van dat rijbewijs. De NMBS is nog juist goed voor het halfuurtje van Leuven naar huis elk weekend waar ik zelden of nooit storingen of vertragingen heb, en voor de rest kan het Belgische treinverkeer per direct mijn kloten kussen. Niks anders doen als staken en als ge nog eens een dagje werkt mensen gaan uitlachen aan de telefoon. Bloedzuigers.
ProjectW zei:
Onze hond die stervende is en het niet lang meer zal kunnen rekken :sad: .... pff
Sterkte. Is het een vastgestelde ziekte of? Want met een beest weet ge nooit of het de ene dag op de andere kan omdraaien é.

ProjectW

Legacy Member
Dennoman zei:
't Zal wel zijn :angry:

Ik dacht: ik ga eens een dagje Holland doen. Heenreis verloopt perfect, zonder enige vertraging of andere miserie. Terugreis was echter één grote clusterfuck van gebeurtenissen.

Mijn trein vanuit Leiden naar Rotterdam doet het prima, rijdt wanneer hij moet, geen problemen. Dan zit ik in Rotterdam een minuutje of twintig te wachten op de internationale trein, roepen ze droogweg om dat die niet komt. Ik had alles mooi uitgekiend en als ik deze internationale trein kon nemen, kon ik op 't gemakje in Antwerpen één van mijn laatste treinen naar mij thuis pakken. Fijn dus, die komt niet. De volgende komt dan nog met twintig minuten vertraging en 't is al ruim tien na elf eer ik in Antwerpen-centraal sta.

Enige wat ik dan nog kan doen (letterlijk) is naar het station van Lier gaan en een taxi nemen tot bij mij thuis (€32), vermits er ook geen bussen meer rijden. Ze konden met andere woorden kiezen: mijn taxi betalen of mijn hotel. Ik bel vanmorgen naar de infolijn van de NMBS om te vragen hoe het zit met een terugbetaling en ik krijg een spottend lachje te horen aan de andere kant van de lijn. Ik vraag aan meneer of hij alstublieft zijn manieren wil houden en zijn job wil doen door mij te zeggen waar ik om een terugbetaling kan vragen en met ingetrokken kak zegt hij mij dat ik naar "een station in de buurt met een internationaal loket moet". Met andere woorden, ik ga terug naar Antwerpen mogen om mijn terugbetaling te vragen.

Nu toch eens serieus rap werk maken van dat rijbewijs. De NMBS is nog juist goed voor het halfuurtje van Leuven naar huis elk weekend waar ik zelden of nooit storingen of vertragingen heb, en voor de rest kan het Belgische treinverkeer per direct mijn kloten kussen. Niks anders doen als staken en als ge nog eens een dagje werkt mensen gaan uitlachen aan de telefoon. Bloedzuigers.

Sterkte. Is het een vastgestelde ziekte of? Want met een beest weet ge nooit of het de ene dag op de andere kan omdraaien é.

Ja, kanker en tzit al overal in zijn lichaam ..
kan niet meer gaan wandelen , eet niet meer en zit constant te kwijlen omdat hij misselijk is ... buh echt niet aangenaam om uw hond zo te zien af takelen , zeker als je hem 12 jaar hebt :(

Dennoman

Legacy Member
Beter om hem te laten inslapen dan om hem verder te laten afzien hé. 't Is een moeilijke beslissing, maar het is het beste voor het beest.

ProjectW

Legacy Member
Dennoman zei:
Beter om hem te laten inslapen dan om hem verder te laten afzien hé. 't Is een moeilijke beslissing, maar het is het beste voor het beest.

Idd zijn we van plan

_ns_

Legacy Member
Ah 't ging niet over mij maar over de nederlandse spoorwegen ofwa?


(oi22)

Dreetn

Legacy Member
Ik was een mandarijn aant pellen, spettert er natuurlijk zo'n druppel van die pel in me oog...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH :cry:

pietje frietje

Legacy Member
ProjectW zei:
Onze hond die stervende is en het niet lang meer zal kunnen rekken :sad: .... pff

Onze hond (van mijn oma), Jack Russel, was ook ongelooflijk aan het afzien, dus ook maar spuitje gegeven. Ongelooflijk was wel (kan er natuurlijk lichtjaren naast zitten) alsof ie wist da et zover was.

Geniet er nog zoveel v dat je kunt! Mijn hart is nt gebroken door zijn dood, maar kmis em toch eigenlijk wel -_- was toch wel altijd positieve sfeer om hem in huis te zien rondlopen

^MystiQ

Legacy Member
ProjectW zei:
Ja, kanker en tzit al overal in zijn lichaam ..
kan niet meer gaan wandelen , eet niet meer en zit constant te kwijlen omdat hij misselijk is ... buh echt niet aangenaam om uw hond zo te zien af takelen , zeker als je hem 12 jaar hebt :(

Een aangenaam gevoel is het niet, wij hadden een hond uit het asiel gehaald, echt een braaf beest. Hij werd geslaan door zijn vorige baas en hier was hij initieel een beetje agressief maar dat ging al gauw over en uiteindelijk is dat een fantastische hond geworden, uiteindelijk zat de kanker ook overal bij hem, als het donker was zag hij ook heel vaak weinig met als gevolg dat hij s'avonds vaak bang was. We hebben het allemaal kunnen verdragen maar toen hij door zijn poten zakte hebben we helaas ook de knoop doorgehakt om hem te laten inslapen en het is nu al meer dan een jaar en we missen hem nog. Beesten zijn leuk om in huis te hebben maar als ze er niet meer zijn blijft er toch een leegte achter vind ik :)

glashelder

Legacy Member
Gezellige natuurdocumentaire op één over pinguinkuikentjes die doodgepikt worden :(

Access

Legacy Member
Centrale vergrendeling van de auto die compleet bevroren is. Heb dan geprobeerd met de sleutel in het slot maar toen kreeg ik mijn sleutel er niet meer uit. :angry:

Uiteindelijk toch er uit gekregen maar was 20 te laat op een afspraak :angry:

Bosvos

Legacy Member
Mensen proberen te helpen met iets banaals, maar dan zo'n rare reactie terug krijgen. In het vervolg zal ik m'n goeie raad voor mezelf houden :sop:

denkimi

Legacy Member
de weer heel consequente l*l van een pina. mij infractions geven wegens racisme voor een duidelijk ironisch bedoelde post en het echte racisme van elvis gewoon laten staan.
ge zou op den duur beginnen denken dat bepaalde troll-accounts hier gewoon dubbelaccounts van hem zijn, die speciaal bedoeld zijn om reacties uit te lokken zodat hij nog wat infractions kan geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan