stormtrooper
Legacy Member
Ik krijg dan eens een cadeaubon cadeau gaat'm weeral niet zeker
. Voer ik die nummer en die pincode in, krijg ik een error dat hun database naar de kloten is, herlaad ik de pagina en is opeens mijn bon niet meer geldig
. Is een deftig databaseje en een deftig werkende site dan zo moeilijk voor zoveel bedrijven :doh:
. Voer ik die nummer en die pincode in, krijg ik een error dat hun database naar de kloten is, herlaad ik de pagina en is opeens mijn bon niet meer geldig
. Is een deftig databaseje en een deftig werkende site dan zo moeilijk voor zoveel bedrijven :doh:
. Da gij doet wa gij wilt, mij nie gelaten, maar laat hen dan ook doen wa ze willen
Nu is het geen koopje meer, maarja weet ik dan voor volgende keer
Wat is dit dan ? Zelfbevestiging ?
ad:

Zalig