Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormtrooper

Legacy Member
Ik krijg dan eens een cadeaubon cadeau gaat'm weeral niet zeker :sop:. Voer ik die nummer en die pincode in, krijg ik een error dat hun database naar de kloten is, herlaad ik de pagina en is opeens mijn bon niet meer geldig :sop:. Is een deftig databaseje en een deftig werkende site dan zo moeilijk voor zoveel bedrijven :doh:

Areknia

Legacy Member
a143290 zei:
Lol. Wat een idioten.

Toekomst in uw studie zien. Waar halen ze het? :crazy:

Als ge nog geen avond kunt vrijmaken om eens iets te doen. Dat hoeft daarom zelfs niet tot stukken in de nacht te zijn. Max 12u als ge dan toch vroeg wilt opstaan om te beginnen leren. Maar 50% zit 's avonds nog te blokken en de andere 50% zit te ver om deftig mee te kunnen afspreken. Tijdens de examens moeten ze mij ook niet lastig vallen maar nu is het nog blok e.

Maar ale ik heb er toch al een paar gevonden om volgende week eens iets te doen 's avonds.

Arifiene

Legacy Member
Ik moet echt stoppen met naar 'Bones' te kijken terwijl k eet.
Ik ben niet rap gedegouteerd maar soms ist echt gwn disgusting.

Dastardly

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik moet echt stoppen met naar 'Bones' te kijken terwijl k eet.
Ik ben niet rap gedegouteerd maar soms ist echt gwn disgusting.

monsters inside me op discovery is nog zo'n aanrader :niceone:

Carrion

Legacy Member
Dat het steeds duidelijker wordt dat België dood aan het bloeden is.

truifel

Legacy Member
Areknia zei:
Als ge nog geen avond kunt vrijmaken om eens iets te doen. Dat hoeft daarom zelfs niet tot stukken in de nacht te zijn. Max 12u als ge dan toch vroeg wilt opstaan om te beginnen leren. Maar 50% zit 's avonds nog te blokken en de andere 50% zit te ver om deftig mee te kunnen afspreken. Tijdens de examens moeten ze mij ook niet lastig vallen maar nu is het nog blok e.

Maar ale ik heb er toch al een paar gevonden om volgende week eens iets te doen 's avonds.

sommige mensen studeren nu eenmaal beter 's avonds/'s nachts. En als zij van het principe zijn dat ze niets doen tijdens de examens EN den blok, wie zijt gij dan om da te verwijten? :). Da gij doet wa gij wilt, mij nie gelaten, maar laat hen dan ook doen wa ze willen :)

Nooby4Ever

Legacy Member
Douane kosten gekregen voor pakje van een maand geleden :angry: Nu is het geen koopje meer, maarja weet ik dan voor volgende keer :sop:

Areknia

Legacy Member
truifel zei:
sommige mensen studeren nu eenmaal beter 's avonds/'s nachts. En als zij van het principe zijn dat ze niets doen tijdens de examens EN den blok, wie zijt gij dan om da te verwijten? :). Da gij doet wa gij wilt, mij nie gelaten, maar laat hen dan ook doen wa ze willen :)

:)

Bouver

Legacy Member
iBood bestelling die al 2 weken op zich laat wachten en nu mail gekregen dat het nog een week zal duren. :sad:

=CID=Drone

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik moet echt stoppen met naar 'Bones' te kijken terwijl k eet.
Ik ben niet rap gedegouteerd maar soms ist echt gwn disgusting.


ge moet dan eens spagethi eten en naar "Starship Troopers" kijken :evil:

Arifiene

Legacy Member
=CID=Drone zei:
ge moet dan eens spagethi eten en naar "Starship Troopers" kijken :evil:

Ja ik heb allemaal geen problemen met rottende lijken enzo (anders zou'k ook ni naar Bones kijken terwijl k eet :p), allé, tis gwn...
Tis al vrij realistisch, en als ze dan verbrande, rotte huid van een schedel trekken terwijl je uw spinazi probeert te eten... Allé, da is er toch een tikkeltje over :p.

=CID=Drone

Legacy Member
Arifiene zei:
Ja ik heb allemaal geen problemen met rottende lijken enzo (anders zou'k ook ni naar Bones kijken terwijl k eet :p), allé, tis gwn...
Tis al vrij realistisch, en als ze dan verbrande, rotte huid van een schedel trekken terwijl je uw spinazi probeert te eten... Allé, da is er toch een tikkeltje over :p.

ik kan men eigen nog wel "rottigere" dingen inbeelden die ge kunt zien op tv terwijl ge eet ze :D

Shyheim

Legacy Member
Ik kan sowieso al niet naar van die bloedbadshizzle kijken. Gaat van zombies die een stuk uit een lijf bijten waarna aders in 't rondvliegen tot zelfs een ordinaire operatie op één of andere Hollandse post. Degoutante mensen maat.

FightForMore

Legacy Member
M'n monitor is kapot (scherm is gebarsten nadat er iemand het nodig vond om een PS3 controller tegen het scherm te gooien, namelijk m'n neefje...) en moet tot morgen wachten voor een nieuwe monitor (en het is lastig te typen en lezen nu). Probleem is dat m'n budget niet groot is en waarschijnlijk een kleiner monitor kopen en dat ik voor een tijdje geen PS3 kan spelen, aangezien ik geen tv meer heb...

Dan hoor ik plots van een meisje die ik zie zitten dat ze een jongen op het oog heb. En iedere debiel vind het nodig om te zeggen dat het maar een meisje is en dat ik me geen zorgen moet maken, maar het is niet oké. Ik doe godverdomme alles wat ik kan en dan vinden ze het nodig om me alweer te 'breken'. Denken ze serieus dat ik een slaafje ben ? :unsure:

En die andere meid zei eerst iets over een toekomst en nu doet ze er alles aan om het te verzwijgen....

Soms kan ik echt met m'n hoofd tegen het tafel slaan...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan