Archief - Irritante pay&go boodschappen stoppen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skoran

Legacy Member
Ik herlaad mijn gsm altijd maar voor 5 euro en ik heb dus altijd minder als 5 euro op msn gsm staan.
Nu krijg ik elke keer als ik bel die irritante boodschap van: U krediet op dit moment bedraagt blabla euro en blabla eurocent, u moet ten laatste herladen op blabla december 2007, indien u wil blijven telefoneren.
Is er een manier waarop ik die niet elke keer moet aanhoren, en gewoon direct kan beginnen bellen?

En nog een 2de vraag: Ik heb hier die proxiumus kaart van in de humo, is er een mogelijkheid om dat geld ervan op mijn andere simkaart te krijgen?

Amroth0070

Legacy Member
1. Ik herlaad mijn kaart voor 10 euro en ik heb geen last ervan...
2. Ik ben er vrij zeker van van niet, gebruik gewoon die kaart op of stap daarop over, zoals ik heb gedaan

exo

Legacy Member
Kwil u anders wel 5€ geven voor die proximus kaart van den humo (mits ze nog niet uiteen gehaald is).
Kunde met dàt geld, uw kaart weer herladen.

De SkeEvN

Legacy Member
ik had die booschap ook altijd...

ge kunt da ergens afzetten me een van die nummer te belle van 1231

vond da irritanter als een ouw bomma

Shyheim

Legacy Member
idd, heb mij da eigelijk ook al afgevraagd hoe dage da kon afzetten

a242050

Legacy Member
Nja dat afzetten als je naar 1231 belt, is alleen voor als je krediet meer dan 3 of 5 euro ofzo bedraagt.

Radiance

Legacy Member
Idd, de boodschap onder de 5 euro kunt ge bij mijn weten niet afzetten .. laat er dan gewoon altijd 5 euro opstaan he.

Time

Legacy Member
Idd irritante boodschap. Het is een handig systeem, maar die boodschap kan véél korter.

Le Roy Landis

Legacy Member
exo zei:
Kwil u anders wel 5€ geven voor die proximus kaart van den humo (mits ze nog niet uiteen gehaald is).
Kunde met dàt geld, uw kaart weer herladen.

Gij woont in Turnhout, hij in Lanaken.

is dat niet een beetje te veel moeite voor maar 5 euro?

NinjaTune

Legacy Member
zou idd handig zijn moest je da kunne afzette, wan da's ferm irritant. Wat ik doe en soms helpt, is dus bellen en dan begint die boodschap. Dan toesmijten en opnieuw bellen en dan heb je hem normaal niet meer.. maar handig is het ook niet.

Kunlun

Legacy Member
De SkeEvN zei:
ik had die booschap ook altijd...

ge kunt da ergens afzetten me een van die nummer te belle van 1231

vond da irritanter als een ouw bomma

Eens proberen .. thanks!

Want bij mij is dat altijd, ook al is mn belkrediet meer dan 5 euro ... Altijd al zo geweest ... :doh:

vogelnestje

Legacy Member
vanaf dat je de stem hoort, neerleggen. Opnieuw het nummer bellen en je hebt er geen last meer van...

Haruto

Legacy Member
Hoe kunt ge eigenlijk herladen voor 10 euro? In de winkel kunt ge pas vanaf 15 euro nemen. Krantenverkoopster had mij gezegd dat ik naar een bankautomaat moest gaan, maar daar is het minimumbedrag ook 15 euro...

dêsh'

Legacy Member
Als je inlogt op myPay&Go kan je dacht ik de sms boodschappen deactiveren.

Shyheim

Legacy Member
Haruto zei:
Hoe kunt ge eigenlijk herladen voor 10 euro? In de winkel kunt ge pas vanaf 15 euro nemen. Krantenverkoopster had mij gezegd dat ik naar een bankautomaat moest gaan, maar daar is het minimumbedrag ook 15 euro...

Uw GSM-nr aansluiten op uw rekeningnummer via zo ne Self.

Als ik op mijn GSM #124*5# intyp, dan wordt mijn kaart herladen voor €5, en vermindert mijn bankrekening dus met €5 :)

Ik herlaad nu maandelijks voor €10 om mijn Generation-pack te behouden. Heel handig. :)

GaMe®

Legacy Member
LessThanJake zei:
Uw GSM-nr aansluiten op uw rekeningnummer via zo ne Self.

Als ik op mijn GSM #124*5# intyp, dan wordt mijn kaart herladen voor €5, en vermindert mijn bankrekening dus met €5 :)

Ik herlaad nu maandelijks voor €10 om mijn Generation-pack te behouden. Heel handig. :)

Same, maar omdat ik een fortis jongerenrekening heb, geniet ik van een heel leuk voordeel :)
Mijn kaart word iedere maand herladen voor een bedrag van 15 euro, terwijl ik maar 10 euro betaal.
Een heel jaar lang, 12 maanden dus. 12x5= 60 euro voordeel ^^

NinjaTune

Legacy Member
GaMe® zei:
Same, maar omdat ik een fortis jongerenrekening heb, geniet ik van een heel leuk voordeel :)
Mijn kaart word iedere maand herladen voor een bedrag van 15 euro, terwijl ik maar 10 euro betaal.
Een heel jaar lang, 12 maanden dus. 12x5= 60 euro voordeel ^^

heb je daar iets moeten voor doen? ik zit ook met een fortis jongerenrekening, maar bemerk toch niks van dit voordeel :/ (gsm ook gekoppeld aan rekening)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan