Skoran
Legacy Member
Ik herlaad mijn gsm altijd maar voor 5 euro en ik heb dus altijd minder als 5 euro op msn gsm staan.
Nu krijg ik elke keer als ik bel die irritante boodschap van: U krediet op dit moment bedraagt blabla euro en blabla eurocent, u moet ten laatste herladen op blabla december 2007, indien u wil blijven telefoneren.
Is er een manier waarop ik die niet elke keer moet aanhoren, en gewoon direct kan beginnen bellen?
En nog een 2de vraag: Ik heb hier die proxiumus kaart van in de humo, is er een mogelijkheid om dat geld ervan op mijn andere simkaart te krijgen?
Nu krijg ik elke keer als ik bel die irritante boodschap van: U krediet op dit moment bedraagt blabla euro en blabla eurocent, u moet ten laatste herladen op blabla december 2007, indien u wil blijven telefoneren.
Is er een manier waarop ik die niet elke keer moet aanhoren, en gewoon direct kan beginnen bellen?
En nog een 2de vraag: Ik heb hier die proxiumus kaart van in de humo, is er een mogelijkheid om dat geld ervan op mijn andere simkaart te krijgen?

