dOmme zEbra
Legacy Member
Hoi
als ik naar iemand bel met mijn GSM dan krijg ik in plaats van een pieptoon een irritant liedje (iets over een "girl"?). De oorzaak daarvan is waarschijnlijk dat ik op pukkelpop een sms heb gestuurd naar dat proximus nummer. Nu, de vraag zal hier waarschijnlijk al gesteld zijn (heb search gedaan ma vond niets, ook op google niet), maar hoe geraak je daar in godsnaam van af??
bedankt op voorhand
als ik naar iemand bel met mijn GSM dan krijg ik in plaats van een pieptoon een irritant liedje (iets over een "girl"?). De oorzaak daarvan is waarschijnlijk dat ik op pukkelpop een sms heb gestuurd naar dat proximus nummer. Nu, de vraag zal hier waarschijnlijk al gesteld zijn (heb search gedaan ma vond niets, ook op google niet), maar hoe geraak je daar in godsnaam van af??
bedankt op voorhand