Vulcy
Legacy Member
Als je over de iPhone leest lijkt het allemaal wel heel interessant. een volwaardige HTML browser, mails verzenden en ontvangen zoals op je PC, ...
Maar wat voor abonnement moet je hier dan voor hebben? Bij Proximus neem ik aan Mobile Internet no limit? Hoewel dit meer dan 40eur de maand kost voor een limiet van 2GB... En moet je je dan nog in het bereik van een EDGE netwerk bevinden?
De site van Proximus is in elk geval heel onduidelijk hierover. Er wordt daar bijna enkel gepraat over hun PCMCIA kaarten en modems voor laptops om met Mobile internet aan de slag te gaan.
Maar wat voor abonnement moet je hier dan voor hebben? Bij Proximus neem ik aan Mobile Internet no limit? Hoewel dit meer dan 40eur de maand kost voor een limiet van 2GB... En moet je je dan nog in het bereik van een EDGE netwerk bevinden?
De site van Proximus is in elk geval heel onduidelijk hierover. Er wordt daar bijna enkel gepraat over hun PCMCIA kaarten en modems voor laptops om met Mobile internet aan de slag te gaan.

.
. google geeft mij 300 tot 400 USD
.