Archief - internet lijn met unlimited download volume?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Gizmo]

Legacy Member
weet er iemand of je in belgie een internet lijn kunt krijgen met unlimited download volume zoals in nederland?

of toch iets da een stuk hoger dan telenet ligt

a242050

Legacy Member
Ja, dommel netconnect pro is zonder limiet, maar kost wel €151/maand.
De netconnect van dommel is met een limiet van 50GB en kost slechts €32.95/maand.

democracy02

Legacy Member
en waarom heb je precies unlimited download volume nodig?

Featherfoot

Legacy Member
je zal nooit een unlimited internetverbinding kunnen krijgen hier in België.
Wel een lijn zonder directe limiet maar met een FUP ( Fair User Policy ). Dan kan je in principe zoveel downloaden als je wil, maar als het echt de spuigaten uitloopt dan gaan ze je wel eens contacteren.

MaTtIaSkE

Legacy Member
Chello doet dit ook
maar enkel in Leuven en Brussel dacht ik

[Gizmo]

Legacy Member
hehe wel jah

unlimited hoeft nattuurlijk ni echt ma ik krijg er 10 van telenet en kep nu 14 extra volume blokken gekocht ma ik nog ni toe ik denk dat ik toch wel iets van een 50-60 gig per maan nodig heb

[Gizmo]

Legacy Member
hmm dien dommel ziet er ni slecht uit
32 euro en 4 pc tergelijk online

democracy02

Legacy Member
hmm idd. als je zoiets deelt met de buren kan je; voor 16 euro/maand elk 25 gig versleuren. interessant :)

freeza

Legacy Member
democracy02 zei:
hmm idd. als je zoiets deelt met de buren kan je; voor 16 euro/maand elk 25 gig versleuren. interessant :)

of op kot ^^

dommel is op dit moment toch de beste provider qua limieten, snelheid is iets minder maar wat ben je met een enorm hoge snelheid als je maar 10 gb mag binnenhalen per maand...

[Gizmo]

Legacy Member
nvm ik zie het al 10 mjah der is wel een groot verschil tussen 4mps en 10

noreeeee

Legacy Member
Volgens ne maat van mij is er een internet maatschappij en die zet u op 2.2 mbps en 5 gig per maand vo 20 euro. Eenmaal als ge erover gaat moete 10 euro extra betalen maar dan surfde wel ongelimiteerd.

Ik heb het dus maar van horen zeggen.

EagleEye

Legacy Member
ge kunt ook uw post editen en uw nieuwe gedachte eraan vast plakken ipv 2x na elkaar te posten :)

het grootste abo da ge kunt nemen voor telenet is Turbo, met 20 Mbps en 30 gig de maand... voor 57 euro denk ik, maar ben niet zeker over de prijs

awesome

Legacy Member
mja die dommel zou nog interessant zijn, ik kan spijtig genoeg wel niet hoger dan 400Kb/s bereiken bij het downloaden...
en waarom iemand geen limiet wil hebben?
ooit al eens uurke of 4 op youtube gezeten? eens al op apple.com/trailers gegaan en een tiental HD trailertjes bekeken? dan kom je snel aan je limiet van 10GB/maand hoor, en zeker als je 4 gezinsleden hebt die elk voor hunzelf HD-briel download...

Bij mij thuis zitten we met 3 op het internet, en met 15GB komen we bijlange niet toe. Probleem is dat sinds een maand mijn pa zijn webhosting op skynet staat ( 200euro voor een jaar, toch wel veel voor een beginnende zelfstandige imo, en zeker als het geen e-commerce site is, want je betaalt enkel zoveel voor stabiliteit ), en zijn mail-hosting enzo allemaal gelinkt is aan onze internet account.

Gentille

Legacy Member
telenet en belgacom mogen eens hun downloadlimiet verhogen tot 20-30 GB. Wat is de dag van vandaag nu nog 10GB, kijk maar eens naar demo's, je gaat niet veel demo's meer vinden onder de 500mb. Hier in belgie betaal je je blauw aan internetconnectie met een gelimiteerde download terwijl de buurlanden als Frankrijk, Duitsland en Nederland dacht ik een 15 € betalen per maand met een serieuze grote download. Belgacom en telenet scheppen geld met hopen.

kakature

Legacy Member
noobkillah zei:
mja die dommel zou nog interessant zijn, ik kan spijtig genoeg wel niet hoger dan 400Kb/s bereiken bij het downloaden...
en waarom iemand geen limiet wil hebben?
ooit al eens uurke of 4 op youtube gezeten? eens al op apple.com/trailers gegaan en een tiental HD trailertjes bekeken? dan kom je snel aan je limiet van 10GB/maand hoor, en zeker als je 4 gezinsleden hebt die elk voor hunzelf HD-briel download...

Bij mij thuis zitten we met 3 op het internet, en met 15GB komen we bijlange niet toe. Probleem is dat sinds een maand mijn pa zijn webhosting op skynet staat ( 200euro voor een jaar, toch wel veel voor een beginnende zelfstandige imo, en zeker als het geen e-commerce site is, want je betaalt enkel zoveel voor stabiliteit ), en zijn mail-hosting enzo allemaal gelinkt is aan onze internet account.

Voor Dommel (nu 1 maand overgestapt) zat ik bij Fulladsl met (in theorie) 10 gb limiet. Daar haalde ik 450 kb/sec download en 35 kb/sec upload.

Met Dommel haal ik maximum 400 kb/sec download en max 26-30 kb/sec upload.

't Is een stuk minder maar kheb het er wel voor over hoor.
50 gb limiet + mediumband.
Laatste week op mediumband gezeten en ge kunt nog perfect surfen aan normale snelheid. Upload nog aan volle snelheid. Alleen als je iets wil downloaden (demo ofzo :unsure: ) dan gaat dat maar max 100 kb/sec. Maja, kvind dat allemaal niet erg :p

n0sTRa

Legacy Member
Find here under results for All Connections in October . A connection can last up to 36 hours. We always show the starting date of the connection.

Total 752h 17m 37s
Total Upload 36 GB 149 MB 572 KB 128 Bytes
Total Download 96 GB 583 MB 493 KB 612 Bytes
Monthly volume used 132 GB 733 MB 41 KB 740 Bytes

Zou ook unlimited lijn kunnen gebruiken ;)

nop

Legacy Member
da gaat direct, telenet doet ook aan dsl lijnen.
deze koste wel iets meer als normaal ma ge hebt onbeperkt down/up en hogere snelheden.
Komt u wel uit op +-250€/ maand, ongeveer net dezelfde prijs als een office lijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan