protnie
Legacy Member
Sinds vrijdag hebben we hier problemen met onze ADSL lijn, om de zoveel tijd hebben we geen connectie meer.
We hadden gebeld en ze zeiden dat het aan de kabels bij ons thuis lag, normaal komen ze donderdag.
Mijn pa is eens gaan rondvragen aan de buren of ze ook problemen hebben, 1 ervan werkt bij Belgacom en heeft gezegd dat het een probleem is van Belgacom zelf maar natuurlijk gaan ze dat niet zeggen
Ik dacht dat het misschien handig was voor de mensen die ook dachten dat er iets was met hun apparatuur...
We hadden gebeld en ze zeiden dat het aan de kabels bij ons thuis lag, normaal komen ze donderdag.
Mijn pa is eens gaan rondvragen aan de buren of ze ook problemen hebben, 1 ervan werkt bij Belgacom en heeft gezegd dat het een probleem is van Belgacom zelf maar natuurlijk gaan ze dat niet zeggen

Ik dacht dat het misschien handig was voor de mensen die ook dachten dat er iets was met hun apparatuur...


)