Archief - Info: Tshirt drukwerk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spectrious

Legacy Member
Hallo!
In naam van onze mini onderneming heb ik enkele vraagjes. Wij, zouden graag drukwerk doen dit jaar (kaarten, kalenders,posters, tshirts, stickers,...)
Nu hebben wij nog altijd geen leveranciers voor de tshirts. Ik heb zitten zoeken en heb in Groot-Kortrijk slechts 1 gevonden die zeefdruk doet. Maar zeefdruk kost ENORM veel. Dus zou het voor individuele prints geen voordeel opleveren.

Ik zoek dus een bedrijfje die tshirts afdrukt met digitale print (niet met zeefdruk dus) zodat de gewone student aan een redelijke prijs zijn eigen tshirtontwerp kan laten maken. Liefst in regio Kortrijk ,regio Poperinge of regio Menen. Zodat we ze zelf kunnen afhalen en geen verzendkosten moeten betalen.

Bij voorbaat dank, een wanhopige student:sad:

Kurobu

Legacy Member
in menen ergens rond de baraken doen ze da..
kweet wel het juiste adres nie meer, maar kem daar wel nog een t-shit laten doen tijdje geleden. kdacht dat dit rondt de 300 bef was toen, maar kben daar totaal niet meer zeker van ;)

EazY

Legacy Member
:offtopic: qua concept van mini-onderneming vind ik dit niet bijzonder geslaagd

en geloof me, 'k heb er ervaring mee

't jaar voor ons heeft ook tee's laten drukken en hadden met moeite 10cent winst per aandeel

forloRn_

Legacy Member
Weet er iemand een bedrijfje dat hetzelfde doet, maar dan in of in de buurt van Leuven?

spectrious

Legacy Member
EazY zei:
:offtopic: qua concept van mini-onderneming vind ik dit niet bijzonder geslaagd

en geloof me, 'k heb er ervaring mee

't jaar voor ons heeft ook tee's laten drukken en hadden met moeite 10cent winst per aandeel
tjah das uw zaak. Wij hebben heel goedkoop kalenders, wenskaarten enzo en nu kunnen we na een week al bijna de bestellingen niet meer bijhouden.

Nu nog tshirts kunnen leveren

noreeeee

Legacy Member
Huh ;) gelle zjit al begonnen wij hebben nog niet eens een idee :p

SilentSpring

Legacy Member
EazY zei:
:offtopic: qua concept van mini-onderneming vind ik dit niet bijzonder geslaagd

en geloof me, 'k heb er ervaring mee

't jaar voor ons heeft ook tee's laten drukken en hadden met moeite 10cent winst per aandeel
². Toen de mini bij ons enkele jaren geleden zo'n t-shirts verkocht haddenz e ook amper winst. Andere dingen die nie goed verkochten in die 6jaar: kaarsen, glazen, die t-shirts,...

Ikzelf heb vorig jaar in de mini gezeten, wij verkochten badproducten. De mini voor ons had da ook gedaan ma wij zijn bij dezelfde leverancier gebleven en hebben een iets anders assortiment producten genomen.

Op een aandeel van 10€ hadden we erges 9,90€ winst fzo.
Dus wie 10€ gaf heeft 19,90€ terug gekregen:)

btw, zorg wel dat iedereen in uw mini zich het ganse jaar 100% vo de mini inzet. Wij waren met 13 in't begin, tegen einde boekjaar waren we met 11-12 waarvan er maar 5 echt werkten. Wij hadden gelukkig nog het geluk dat de pa van ne gast uit ons mini bij ne bank in Brussel werkte en daardoor kregen we ne bestelling van 75 pakketjes badproducten ter waarde van 19€ fzo. Anders hadden we nooit zoveel winst gehad.

Wat ook handig is: propere website maken met ne webshop erop. Dat heeft bij ons toch voor ne 50tal euro opgebracht.

spectrious

Legacy Member
Den Freddie zei:
². Toen de mini bij ons enkele jaren geleden zo'n t-shirts verkocht haddenz e ook amper winst. Andere dingen die nie goed verkochten in die 6jaar: kaarsen, glazen, die t-shirts,...

Ikzelf heb vorig jaar in de mini gezeten, wij verkochten badproducten. De mini voor ons had da ook gedaan ma wij zijn bij dezelfde leverancier gebleven en hebben een iets anders assortiment producten genomen.

Op een aandeel van 10€ hadden we erges 9,90€ winst fzo.
Dus wie 10€ gaf heeft 19,90€ terug gekregen:)

btw, zorg wel dat iedereen in uw mini zich het ganse jaar 100% vo de mini inzet. Wij waren met 13 in't begin, tegen einde boekjaar waren we met 11-12 waarvan er maar 5 echt werkten. Wij hadden gelukkig nog het geluk dat de pa van ne gast uit ons mini bij ne bank in Brussel werkte en daardoor kregen we ne bestelling van 75 pakketjes badproducten ter waarde van 19€ fzo. Anders hadden we nooit zoveel winst gehad.

Wat ook handig is: propere website maken met ne webshop erop. Dat heeft bij ons toch voor ne 50tal euro opgebracht.

Ik vraag hier wel geen hulp ivm een mini onderneming ze :)
Das al allemaal ok. Onze productkeuze is nie enkel tshirts, we doen dus allerlei soorten drukwerk. En JA we denken wel genoeg aan de winst. We zijn met 11, de site is in opbouw MET webshop en we zijn hebben allemaal motivatie.


We zoeken enkel nog een levrancier voor tshirts. We hebben nu ongeveer met zo'n 5 drukkerijen opdrachten. Bvb Wenskaarten doen we bi jde ene, posters bij de andere. Dus mak jullie geen zorgen :p

SilentSpring

Legacy Member
spectrious zei:
Ik vraag hier wel geen hulp ivm een mini onderneming ze :)
Das al allemaal ok. Onze productkeuze is nie enkel tshirts, we doen dus allerlei soorten drukwerk. En JA we denken wel genoeg aan de winst. We zijn met 11, de site is in opbouw MET webshop en we zijn hebben allemaal motivatie.


We zoeken enkel nog een levrancier voor tshirts. We hebben nu ongeveer met zo'n 5 drukkerijen opdrachten. Bvb Wenskaarten doen we bi jde ene, posters bij de andere. Dus mak jullie geen zorgen :p
K. Wou u just maar helpen;) Succes:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan