Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, maar op zwam hebben ze een overvloed aan maagdenepsilon zei:Bij FS krijg ik er maar 1 hoor![]()

preske zei:Jawel, jullie lezen het goed. Vanaf 1 februari 00.00 stop ik met het modden van het algemeen forum. Ik blijf wel nog mod op zwam dus daar zijn ze nog niet van mij vanaf.
twas heel plezant voor de bijna 2 jaar die ik hier heb kunnen en mogen modden, maar kan gezien m'n huidige situatie m'n "job" om 2 drukbezochte forums en al hun subforums te modereren niet meer naar behoren uitvoeren.
Ik ga hier niet weg, ge zult mij hier nog veel zien, ik zal ulle hier enkel geen straf meer kunnen geven ^^

preske zei:weet ge wel hoek eruit zie?![]()
