Archief - Iedere game in 3d bekijken!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofke_1

Legacy Member
lijkt me wel eens tof om te proberen...enig idee waar je zo een brilletje het beste kan gaan halen?

wouter_dc

Legacy Member
Heb hier toevallig zo'n brilleke liggen uit ne National Geographic Book over Mars :)

Het voorbeeld: jeep is hier 3D ja, maar da geweer toch niet hoor.

FroFro

Legacy Member
werkt idd ni zo goe, en het maakt u oge kapot aan retesnel tempo...

en is oud btw :)

sneax

Legacy Member
Mja er zijn weinig mensen die het kennen (ik heb zo shutterglasses) en tis echt fucking zalig om mee te spelen, door de diepte zit ge echt percies in de verte te turen of het gezicht van een manneke of iets dichtbij steekt effectief uit het scherm!

Sinds ik ATI kaart heb werkte mijn shutterglasses nimeer en nu met digitale tft moet ik het zéker niet proberen, hoewel ik denk dat dus '3D' gamen een gat in de markt is.

Breng een goedkope 3D-helmet op de markt met 2 schermkes van elk 1024*768 en imo moet dat echt zalig verkopen. 'Goedkoop' is dan een paar honderd EUR eh!

Ik denk dat weinigen de magie en het kickass gevoel van true 3D snappen. Nu met die shaders op textures enzo, als die ook in 3D gerenderd zouden worden fucking crap da moet uberzalig zijn! Shutterglasses zijn niet zo goed voor uw ogen aangezien da effectief zit te pinken voor uw ogen, maar twee beeldschermkes met een initieel niet al te grote divergentie is geen enkel probleem.

FroFro

Legacy Member
dees brillekes zijn iig wel enorm slecht voor uw ogen en geven een slecht resultaat :p

Frado2005

Legacy Member
jammer, moest het nu geen (extra) schade opleveren aan uw ogen, zou ik het wel es proberen

slash

Legacy Member
spijtig da ter zo nog niks is voor met die nieuw 3d brillekes (geen 2 verschillende kleuren meer)

QplQyer

Legacy Member
FroFro zei:
werkt idd ni zo goe, en het maakt u oge kapot aan retesnel tempo...

en is oud btw :)
Bron dat dat schadelijk zou zijn voor je ogen? Vind dat maar een sterke uitspraak ...

cool_boy_ke

Legacy Member
Vet, jammer dat ik geen brilletjes meer heb :(

Edit : Ik krijg het niet aan de praat (Ati 9600Pro)

Avondland

Legacy Member
Vroeger waren die brilletjes behoorlijk "in" bij die zelfbouwpaketten van dinosauriërs. Dat was pas een hype. Nu zijn dino's niet meer hip. Jammer!

cool_boy_ke

Legacy Member
Zonder brilletje gaat het niet.

Kan iemand met een Ati kaart het draaien ?

menlor

Legacy Member
termino van gamequarter.be had / heeft zo'n speciale soft + echt bril ( speciaal voor pc gaming in 3d te brenge ) heb da ff getest en amai ze , kwam echt 30 cm uit u scherm. Was wel zalig

cool_boy_ke

Legacy Member
Maar de crosshair werkt meestal toch niet met zo'n dingen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan