Symonseric
Legacy Member
Hallo,
Ik heb juist 'Goldfinger' gelezen, 1 van de bekendste Bond-verhalen geschreven door Ian Fleming. Ik vond de schrijfstijl vrij tot zeer goed, en zeer gedetailleerd. Las aangenaam en vlot maar nu is er nog een vraag die ik zelf niet opgelost krijg.
Is dit nu literatuur of lectuur?
Ik heb juist 'Goldfinger' gelezen, 1 van de bekendste Bond-verhalen geschreven door Ian Fleming. Ik vond de schrijfstijl vrij tot zeer goed, en zeer gedetailleerd. Las aangenaam en vlot maar nu is er nog een vraag die ik zelf niet opgelost krijg.
Is dit nu literatuur of lectuur?

