pieta
Legacy Member
hallo
elk jaar trekken we met de familie kaartjes met een naam op voor wie ge iets moet kopen...
nu dit jaar moet ik voor mn shcoonbroer iets kopen aka de moeilijkste van heel de familie
nu overslaapt die zicht redleijk vaak en had ik ooit zoiets gelezen over de 10 coolste wekkers, na wat zoeken kwam ik uit op de vliegende wekker(de blowfly)
ma toen las ik dat het een concept ontwerp was
na nog wat zoeken kwamik uiteindelij khier op uit.
http://www.firebox.com/index.html?dir=firebox&action=product&pid=1681&src_t=sbk&src_id=clock
we spreken altijd een prijs af met iedereen, dit jaar is dat 20-25 euro
nu kost die wekker als 30 eur, dat vondik nie erg, ma het probleem ligt bij de verzendkosten: 13 pond, dit is toch redleijk veel aangezien de klok 19 pond kost...
ondertussen is de kok ook niet mee rin stock, maar nu vraag ik of iemand een andere gadget winkel(hoeft niet perse onlinewinkel te zijn) weet waar ik deze klok kan vinden, mag ook uit nederland/duitsland/... zijn, gewoon eregns waar de verzndkosten niet zo hoog liggen!
mvg pieta
elk jaar trekken we met de familie kaartjes met een naam op voor wie ge iets moet kopen...
nu dit jaar moet ik voor mn shcoonbroer iets kopen aka de moeilijkste van heel de familie

nu overslaapt die zicht redleijk vaak en had ik ooit zoiets gelezen over de 10 coolste wekkers, na wat zoeken kwam ik uit op de vliegende wekker(de blowfly)
ma toen las ik dat het een concept ontwerp was
na nog wat zoeken kwamik uiteindelij khier op uit.
http://www.firebox.com/index.html?dir=firebox&action=product&pid=1681&src_t=sbk&src_id=clock
we spreken altijd een prijs af met iedereen, dit jaar is dat 20-25 euro
nu kost die wekker als 30 eur, dat vondik nie erg, ma het probleem ligt bij de verzendkosten: 13 pond, dit is toch redleijk veel aangezien de klok 19 pond kost...
ondertussen is de kok ook niet mee rin stock, maar nu vraag ik of iemand een andere gadget winkel(hoeft niet perse onlinewinkel te zijn) weet waar ik deze klok kan vinden, mag ook uit nederland/duitsland/... zijn, gewoon eregns waar de verzndkosten niet zo hoog liggen!
mvg pieta