rechtervoet zei:
ik ben niet nederlands-talig , hij wel
ik ben love it en hij is ..
Ik denk niet dat msn-chatlogs als bewijsmateriaal dienen ze, tenzij bij hem dezelfde tekst staat enzo, ma bon kom, ge kunt het altijd proberen eh..
.. zegt:
wie zegt dat de waarheid de waarheid zal worden
Fin ja, da zegt wel genoeg over die kerel indien het gesprek echt plaatsvond eh, de politie zal het dan ookwel doorhebben zeker, ma bon ja kweet ni of die chatlogs wel aanvaard worden als "sluitend bewijs"