Preske
Legacy Member
ik heb een nieuwe gsm gekocht en daar moet mms op geactiveerd worden.
Ik heb proximus en ik heb de instructies gevolgd op hun site.
MAARRRRRRRRRRR
dat werkt dus niet.
Even de situatie schetsen zodat ik niets overslaag.
- op de site van proximus staat dat mms op m'n nr geactiveerd is. daar ben ik vet mee, ik moet het op m'n gsm activeren
- als ik bel naar nr 6000, geven ze me de raad om een mmsje te sturen. Daar ben ik ook vet mee, gelukkig was het een gratis nummer
- 3de optie, een mmsje sturen. Als je dit doet, krijg je automatisch 5 sms'jes terug met instellingen en uitleg. Zo gezegd zo gedaan.
Ik krijg een eerste smsje met de vraag om het te activeren. ik moet antwoorden om het 1ste deel met de instellingen te krigen. Wat ik dan ook doe.
ik krijg het 1ste deel, hetwelk ik installeer, en ik krijg een 2de sms waar ik op moet antwoorden om het 2de deel met de instellingen krijgen (wat ik dan ook doe)
alleen komt het 2de deel niet met de instellingen. ik zit dus vast.
Verdere uitpluizing leert me dat ik het ook handmatig kan instellen. Maar raad eens, dat werkt dus niet.
Nu kan ik wel naar de belgacom winkel gaan, maar ik kan nog niet te goed uit de voeten (en een parkeerplaats vinden in halle is een bitch)
Wat nu m'n uiteindelijke vraag is, is er iemand met een recent/soortgelijk sony ericsson model MET proximus (geen vodafone) en mms geactiveerd die me kan vertellen hoe alle instellingen moeten gezet worden.
ikzelf heb een SE k610i
Ik heb proximus en ik heb de instructies gevolgd op hun site.
MAARRRRRRRRRRR
dat werkt dus niet.
Even de situatie schetsen zodat ik niets overslaag.
- op de site van proximus staat dat mms op m'n nr geactiveerd is. daar ben ik vet mee, ik moet het op m'n gsm activeren
- als ik bel naar nr 6000, geven ze me de raad om een mmsje te sturen. Daar ben ik ook vet mee, gelukkig was het een gratis nummer
- 3de optie, een mmsje sturen. Als je dit doet, krijg je automatisch 5 sms'jes terug met instellingen en uitleg. Zo gezegd zo gedaan.
Ik krijg een eerste smsje met de vraag om het te activeren. ik moet antwoorden om het 1ste deel met de instellingen te krigen. Wat ik dan ook doe.
ik krijg het 1ste deel, hetwelk ik installeer, en ik krijg een 2de sms waar ik op moet antwoorden om het 2de deel met de instellingen krijgen (wat ik dan ook doe)
alleen komt het 2de deel niet met de instellingen. ik zit dus vast.
Verdere uitpluizing leert me dat ik het ook handmatig kan instellen. Maar raad eens, dat werkt dus niet.
Nu kan ik wel naar de belgacom winkel gaan, maar ik kan nog niet te goed uit de voeten (en een parkeerplaats vinden in halle is een bitch)
Wat nu m'n uiteindelijke vraag is, is er iemand met een recent/soortgelijk sony ericsson model MET proximus (geen vodafone) en mms geactiveerd die me kan vertellen hoe alle instellingen moeten gezet worden.
ikzelf heb een SE k610i






wat wel vrij iritant is.. maarja mss binnekort over op andere gsm dienst want pay en go werkt maar half