ZeroDown
Legacy Member
Ahoi,
normaal ben ik niet zo een forumganger maar laatste tijd zijn er toch wel vrij veel zaken waar ik mij vragen over begin te stellen in de gameswereld, vooral dan hoe moeilijk kan het zijn voor eens een goed spel te ontwikkelen. ik heb mij vroeger altijd wel kostelijk geamuseerd met games, er was altijd wel een fun spel uit waar ik mij geruime tijd mee kon amuseren. dan enkele jaartjes terug heb ik net zoals zovelen wow ontdekt en ja zoals jullie wel weten is dat dan nog ver het enige wat je speelt. heb dan ook het meeste van dit spel wel gezien en sinds ik ben beginnen werken kan ik gewoon niet meer de tijd investeren erin en heb ik mijn account dan ook links laten liggen. maar aangezien er toch iets moet zijn om de leegte te vullen tussen werk en slapen ben ik dan maar op zoek gegaan naar een leuk game. heb dan ook alle games die zowat de moeite waren gespeeld (meest recenste zijn dan ook timeshift, crysis en COD4) maar net zoals alle FPS games ben je er wel door naar een weekje (of minder) en de replay value van een fps is niet aan mij wegglegd.
het punt is dat ik nu toch al tijdje op zoek ben naar een deftig game voor te spelen waar ik mij nog eens kostelijk mee kan gaan amuseren. heb mij samen met mijn roommate wat bezig gehouden met enkele F2P (free to play) rpgs uit te proberen waar zowat 2moons er als beste uitkwam maar het spel is ook niet alles. en alle single player games alla witcher en oblivion en toestanden lijken te veel gefocussed op de minder belangrijke dingen. ik vindt grafix uiteraard best leuk zoals iedereen maar het hoofdprobleem is dat dit dikwijls ten koste van gameplay en te veel andere aspecten gaat (bvb crysis, grafisch zeer leuk maar voor de rest een vrij repetitief spel met weinig innoverends naar mijn mening).
het punt waar ik op wil neerkomen is gewoon het volgende: weet iemand één of meerdere goeie games voor mij mee bezig te houden. dit mag gelijk wat zijn maar liefst iets dat er beetje hedendaags uitziet (dus geen oude lijken uit de kast halen). maar vooral games die echt fun zijn en waar ik mij nog eens in kan verdiepen.
grtz
normaal ben ik niet zo een forumganger maar laatste tijd zijn er toch wel vrij veel zaken waar ik mij vragen over begin te stellen in de gameswereld, vooral dan hoe moeilijk kan het zijn voor eens een goed spel te ontwikkelen. ik heb mij vroeger altijd wel kostelijk geamuseerd met games, er was altijd wel een fun spel uit waar ik mij geruime tijd mee kon amuseren. dan enkele jaartjes terug heb ik net zoals zovelen wow ontdekt en ja zoals jullie wel weten is dat dan nog ver het enige wat je speelt. heb dan ook het meeste van dit spel wel gezien en sinds ik ben beginnen werken kan ik gewoon niet meer de tijd investeren erin en heb ik mijn account dan ook links laten liggen. maar aangezien er toch iets moet zijn om de leegte te vullen tussen werk en slapen ben ik dan maar op zoek gegaan naar een leuk game. heb dan ook alle games die zowat de moeite waren gespeeld (meest recenste zijn dan ook timeshift, crysis en COD4) maar net zoals alle FPS games ben je er wel door naar een weekje (of minder) en de replay value van een fps is niet aan mij wegglegd.
het punt is dat ik nu toch al tijdje op zoek ben naar een deftig game voor te spelen waar ik mij nog eens kostelijk mee kan gaan amuseren. heb mij samen met mijn roommate wat bezig gehouden met enkele F2P (free to play) rpgs uit te proberen waar zowat 2moons er als beste uitkwam maar het spel is ook niet alles. en alle single player games alla witcher en oblivion en toestanden lijken te veel gefocussed op de minder belangrijke dingen. ik vindt grafix uiteraard best leuk zoals iedereen maar het hoofdprobleem is dat dit dikwijls ten koste van gameplay en te veel andere aspecten gaat (bvb crysis, grafisch zeer leuk maar voor de rest een vrij repetitief spel met weinig innoverends naar mijn mening).
het punt waar ik op wil neerkomen is gewoon het volgende: weet iemand één of meerdere goeie games voor mij mee bezig te houden. dit mag gelijk wat zijn maar liefst iets dat er beetje hedendaags uitziet (dus geen oude lijken uit de kast halen). maar vooral games die echt fun zijn en waar ik mij nog eens in kan verdiepen.
grtz

