Garmir
Legacy Member
Ik start even deze topic voot te pijlen hoe groot de gemiddelde telenet-gebruiker zijn scherm(en) is/zijn.
Poll met meerdere keuzes, want er zijn garantie met dual-screen of triple screen
Om te beginnen ik heb sinds vandaag een extern scherm voor mijn laptop gekocht.
Laptopscherm: 15,4"(ws) (1280*800)
Extern scherm: 20" (ws) (1680*1050); Samsung SyncMaster 205BW
Thread herstart stomme foutjes ingelopen. Mijn exuses hier voor
Poll met meerdere keuzes, want er zijn garantie met dual-screen of triple screen

Om te beginnen ik heb sinds vandaag een extern scherm voor mijn laptop gekocht.
Laptopscherm: 15,4"(ws) (1280*800)
Extern scherm: 20" (ws) (1680*1050); Samsung SyncMaster 205BW
Thread herstart stomme foutjes ingelopen. Mijn exuses hier voor


jah vergeten te editten. 