Archief - het woord marginaal is hier van toepassing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massis

Legacy Member
jup, zo ken 'k er met hopen, ken hem zelfs denk'k :s

behoorlijk zielig...

Elavro

Legacy Member
"hij heeft hen gevraagd om het iets rustiger te doen" :p

sorry kwam dubbelzinnig over:)

voor de rest, tja zielig idd

Simonn

Legacy Member
Tja zo'n gastjes zie je maar al te vaak lopen...
"als die aan m'n pet komen dan flip ik.." :ironic:

Naughty dog

Legacy Member
Bwa zo zijn er idd veel, ma 'k snap ni wa het probleem hier is? Als hij nu eens de waarheid verteld... :)

Simonn

Legacy Member
@vista, zeker dat buschauffeur iets voor u is? :p Geweldpleging tegenover zo'n mannetjes kan niet door de beugel hé ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
cclherreman zei:
@vista, zeker dat buschauffeur iets voor u is? :p Geweldpleging tegenover zo'n mannetjes kan niet door de beugel hé ;)

LOL ^^

Ik ben wel pro buschauffeurs ne peprsrpay te geven, als ik zie hoeveel keer er incidenten gebeuren met buschauffeurs.

Gladz0r

Legacy Member
Juj! Ik zit op die bus, maar da valt eigenlijk best wel mee. Nog nooit geweld ofzo gemerkt :).
En over de stoere taal, tja da is bij vele 16 jarige jongeren uit hasselt wel "in".

Simonn

Legacy Member
Mja maar waar moet je de grens dan trekken bij het gebruik er van. Wanneer mag het, wanneer mag het niet...
Maar bijvoorbeeld bij gevallen zoals deze, pubertjes die lastig doen + een serieus grote mond opzetten..moet moeilijk zijn om dan rustig te blijven denk ik.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Lol, voor de "kick", das wel keihard zo voor de kick op het belleke duwen enal. En flippeuuh, ze pakken m'n pet af :ironic:. Jammergenoeg is hij slechts eentje van de duizenden.

Naughty dog

Legacy Member
Mja die buschauffeurs zijn ook nie altijd vriendelijk zenne... Heb et ier al genoeg meegemaakt!

ComputerVISTA

Legacy Member
Naughty dog zei:
Mja die buschauffeurs zijn ook nie altijd vriendelijk zenne... Heb et ier al genoeg meegemaakt!

Ge zou van minder onvriendelijk worden als je elke dag met dat soort te maken krijgt.

Garrincha

Legacy Member
hallo zelf nooit jong geweest ofwa? In mijn kwade jaren hemmek ook van die stoten uitgehaald.
Een volwassene moet slimmer zijn ; wie pakt na ene zen klak af :ironic: actie >> reactie. die gast heeft zeneigen stoer wille houden voor zen vriendjes en vant een komt het ander. ipv het gewoon aan de directie te melden . gedaan.
en da zoiets op het nieuws moet komen :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
cclherreman zei:
Mja maar waar moet je de grens dan trekken bij het gebruik er van. Wanneer mag het, wanneer mag het niet...
Maar bijvoorbeeld bij gevallen zoals deze, pubertjes die lastig doen + een serieus grote mond opzetten..moet moeilijk zijn om dan rustig te blijven denk ik.

Idd en enkel gebruiken bij gevaar, Bv. als ze beginnen uithalen om een vechtpartij naar de buschauffeur zelf op te zetten... als die dreiging er is moet zo een peperspray kunnen imo.

ec8or

Legacy Member
wat een saaie bedoening daar in hasselt/limburg, als op het belletje duwen voor pubers al 'een kick hè joh' geeft :sarcastic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan