PolletPoulet
Legacy Member
Het zit zo, vorige week woensdag hebben ik en een vriend een gezelschapspel uitgevonden.
Het is te zeggen, het is een bestaand spel, maar er zaten geen regels bij. Nu hebben wij zelf de regels uitgevonden en na wat aanpassingen op het spelbord is dit eigenlijk een super leuk spel.
Nu is de vraag, hoe verkoop je zoiets en aan wie verkoop je dat?
Het is te zeggen, het is een bestaand spel, maar er zaten geen regels bij. Nu hebben wij zelf de regels uitgevonden en na wat aanpassingen op het spelbord is dit eigenlijk een super leuk spel.
Nu is de vraag, hoe verkoop je zoiets en aan wie verkoop je dat?

)
zo droog!