Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Skizzy zei:Kben den 12e juli gevallen me mijne fiets (tegen een palleke gereden met men pedaal, overkop gegaan) scheenbeen serieus dik. En een week geleden benk ng es naar de dokter geweest, want het was ng wel dik. En hij heeft gezegd dat het een "periost'? was denk ik. Dat wou dus zeggen dat het beenvlies (dat dus tussen de huid en het bot zit losgescheurd was van het been. De reden dat het nog dik was was omdat dat vlies zich trug probeert vast te zetten en daar bij vocht aanmaakt fzoiets. En daarom doet het soms ook een beetje zeer/is het wat gevoelig. Maar dit zal waarschijnlijk voor de rest van mijn leven wrsch zo blijven, maar aangezien het geen kwaad kan kijk ik er ook niet meer op.
NSA.Rhinox zei:Kleine correctie: periost is de buitenste laag van een bot. Tis ni dat da een of ander loshangend weefsel is tussen bot en huid.
.
Timmie zei:Ik heb (raar maar waar) net hetzelfde voorgehad. Dikke twee weken geleden tegen een balk gelopen in beschonken toestand. Ook een dikke bult erop, maar geen echte pijn. Nu heb ik nog steeds een kleine verhoging (1cm ofzo) op mijn scheenbeen, maar dat zal wel vanzelf weg gaan hoop ik![]()

ik heb twee weken terug met gestrekte voet hard op ene zijne elleboog getrapt op de taekwondo training. Ik had ook zo'n ontsteking net boven de enkel en na een week was die nog niet weg. Als ik mijne voet op en af bewoog kraakte die bult maar echt pijn had ik er ook nooit aan. Ik ben dan naar de dokter geweest en die vreesde dat mijn pees gescheurd was. Dan heb ik een halve week ontstekingsremmers moeten slikken en die gel voor lokaal te behandelen. Na een echografie bleek dan dat ze idd ontstoken en een beetje verrokken was door die imact. Nu lig ik in de gips voor twee weken ... en morgen was het toernooi in diepenbeekPinkyNTheBrain zei:mja, bij mij doet het dus absoluut geen pijn ofzo, mss als ik er gelijk ne zot op ga beginne kloppe ... maar dan moet ge al redelijk achterlijk zen ^^
als ik gwn een beetje krachtig duw doet het niets
ad:democracy02 zei:als het geen pijn doe is het wss nie erg,

Timmie zei:Ik heb (raar maar waar) net hetzelfde voorgehad. Dikke twee weken geleden tegen een balk gelopen in beschonken toestand. Ook een dikke bult erop, maar geen echte pijn. Nu heb ik nog steeds een kleine verhoging (1cm ofzo) op mijn scheenbeen, maar dat zal wel vanzelf weg gaan hoop ik![]()
en nog altijd bobbel, kan ni gezond zen 