NinjaTune
Legacy Member
Gedag,
Mensen die p&g generation hebben zullen wel weten dat je voor 10euro de maand moet herladen om na 16u en in het weekend gratis te sms'en. Nu heb ik 2x voor 5euro herladen deze maand, en zo te zien geldt dit niet..
Nu is m'n vraag of je kan herladen voor 10euro in 1x? ik meen mij te herinneren dat dat niet gaat, maar sommigen zeggen mij dat het wel gaat. Mijn gsm is aan mijn bankrekening gekoppeld en ik had daar een blad van waar op stond dat je enkel voor 5€, 15€, 25€ en 50€ kan herladen. Doch zijn er die zeggen dat het gaat voor gelijk welk bedrag. Nu vroeg ik me dus af of dat weldegelijk zo is want ik vind er verder geen info over. Het is nogal debiel telkens een kaart van 15euro te kopen als je slechts voor 10/maand moet herladen om je generation actief te hebben.
Dankt u!
Mensen die p&g generation hebben zullen wel weten dat je voor 10euro de maand moet herladen om na 16u en in het weekend gratis te sms'en. Nu heb ik 2x voor 5euro herladen deze maand, en zo te zien geldt dit niet..
Nu is m'n vraag of je kan herladen voor 10euro in 1x? ik meen mij te herinneren dat dat niet gaat, maar sommigen zeggen mij dat het wel gaat. Mijn gsm is aan mijn bankrekening gekoppeld en ik had daar een blad van waar op stond dat je enkel voor 5€, 15€, 25€ en 50€ kan herladen. Doch zijn er die zeggen dat het gaat voor gelijk welk bedrag. Nu vroeg ik me dus af of dat weldegelijk zo is want ik vind er verder geen info over. Het is nogal debiel telkens een kaart van 15euro te kopen als je slechts voor 10/maand moet herladen om je generation actief te hebben.
Dankt u!

ik dacht dat je enkel 5, 15, 25 en 50 kon.