Archief - Herladen pay & go generation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NinjaTune

Legacy Member
Gedag,

Mensen die p&g generation hebben zullen wel weten dat je voor 10euro de maand moet herladen om na 16u en in het weekend gratis te sms'en. Nu heb ik 2x voor 5euro herladen deze maand, en zo te zien geldt dit niet..

Nu is m'n vraag of je kan herladen voor 10euro in 1x? ik meen mij te herinneren dat dat niet gaat, maar sommigen zeggen mij dat het wel gaat. Mijn gsm is aan mijn bankrekening gekoppeld en ik had daar een blad van waar op stond dat je enkel voor 5€, 15€, 25€ en 50€ kan herladen. Doch zijn er die zeggen dat het gaat voor gelijk welk bedrag. Nu vroeg ik me dus af of dat weldegelijk zo is want ik vind er verder geen info over. Het is nogal debiel telkens een kaart van 15euro te kopen als je slechts voor 10/maand moet herladen om je generation actief te hebben.

Dankt u!

omfg

Legacy Member
die gratis smsen zijn pas als je binnen 31 dagen herlaad na je vorige herlaadbeurt voor minstens 10€

NinjaTune

Legacy Member
Ja, i know. ik heb binnen de maand 2x 5€ herladen, en dit werkt niet. Vandaar de vraag of je gewoon 1x 10€ kan herladen via je gsm die aan bankrekening is gekoppeld of is het sowieso 15€?

omfg

Legacy Member
Ik kan 10€ herladen via netbanking... De gratis smsen werken alleen als je voor minstens 10€ (dus in 1x) herlaad binnen 31 dagen na je vorige herlaadbeurt.

Frado2005

Legacy Member
MJa bij netbanking moet ge al sjans hebben dat ge bij een van die banken bent. En als je bv in de carrefour vraagt, es het ook €15, bij de bank ook €15, zodus jah...
Ik neem altijd €15

GaMe®

Legacy Member
10€ in één keer gaat via 12 ring ofzoiets.
Bij bankautomaat je gsm nr instellen en dan #124*10 intoetsen )

Shyheim

Legacy Member
mijn pay&go is ook gekoppeld aan mijn Fortis-bankrekening.
heb ook generation, en ik doe dan gewoon één keer per maand #124*10#
en dan herlaadt die vanzelf voor €10

Frado2005

Legacy Member
GaMe® zei:
10€ in één keer gaat via 12 ring ofzoiets.
Bij bankautomaat je gsm nr instellen en dan #124*10 intoetsen )

kvind dat te onveilig imo

NinjaTune

Legacy Member
alrighty, dit moest ik weten of het dus ging via #124*10#.

zo te zien dus wel. sebiet es doen :) ik dacht dat je enkel 5, 15, 25 en 50 kon.

Stancke

Legacy Member
Je moet in 1x voor minstens 10€ herladen en niet de ene maal 5€ en de week erop ook 5€.

10€ in 1 keer lukt ook via internet.

Ironpole

Legacy Member
Aangezien mijn vraag Pay & Go-related is, stel ik die maar hier.

Ik heb vorig jaar met mijn verjaardag zo'n herlaadkaart gekregen van € 25, ondanks dat ik weinig SMS of bel, heb ik dat er toch op gezet. Maar nu heb ik nog altijd € 16 belwaarde staan waarbij de vervaldatum dus vandaag is... Ik kan dus onmogelijk nog een herlaadkaart kopen om die vervaldatum te laten opschuiven, maar wat gebeurt er als die datum vervalt? Ik zal ongetwijfeld mijn € 16 kwijt zijn, maar kan ik dan nadien gewoon weer herladen (met een lager bedrag dan vorige keer natuurlijk...)? Ik heb al enkele achtergronden gedownload naar mijn GSM via mijn eigen webspace, maar dat is zever (slechte kwaliteit, past niet mooi op het scherm, veel te omslachtig), net als .midi ringtones. Heb ook geen zin om mij aan te sluiten bij afzetterij zoals Jamba. Dus dan kan ik daar mee leven zeker...

Frado2005

Legacy Member
en die 12 ring daar, ge moe dat dus activeren bij de bank, maar als je dan oplaad via je gsm, moet je dan een pincode ingeven in je bericht, ali kbedoel als je gewoon bv #212*10# moet doet, en je hebt dan 10 afgenomen van je rekening, is dat toch onveilig

GaMe®

Legacy Member
frado2005 zei:
kvind dat te onveilig imo

Boh, ik gebruik dat al jaren. Nu heb ik een soort abbo, dat er automatisch 15 euro via domiciliereing per maand wordt gestort. En als ik niet toekom, gewoon ff #124*5 doen en er staat weer 5 euro extra onmiddelijk op. :)
Superhandig, ik zie niet in waarom het onveilig zou zijn.
Als je gsm gepikt word, laat je je sim kaart onmiddelijk blokkeren.
Of mss wel irritant als je een zus hebt ofzo die je wil kloten :p

metaphore

Legacy Member
Ik kan via internet (en dus netbanking) toch voor €10 herladen zenne.

h0pje

Legacy Member
LexiC zei:
wa houden die free vodafone live sessies eigenlijk in?
Dan moogt ge 15x per maand gratis wa op de vodafone site surfen me uw gsm. Eigenlijk nie echt nuttig, maar als ge toch niets te doen hebt kan je snel ff kijken welk weer het gaat worden en wat de hoofdpunten in het nieuws zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan