jorrelemargi
Legacy Member
ik ben op zoek naar een plekske ergens in de Antwerpse haven, waar een aantal schoon fotokes genomen kunnen worden. Ik zou graag de boten zien die geladen worden...
is dat überhaupt mogelijk? Ik had gehoord dat het Napoleondok daar geschikt voor zou zijn. Moest iemand een bruikbaar GPS adreske hebben, das natuurlijk ook altijd meegenomen.... iets in Kalo kan ook bruikbaar zijn.
is dat überhaupt mogelijk? Ik had gehoord dat het Napoleondok daar geschikt voor zou zijn. Moest iemand een bruikbaar GPS adreske hebben, das natuurlijk ook altijd meegenomen.... iets in Kalo kan ook bruikbaar zijn.
