Archief - Handtekening

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Time

Legacy Member
Wat gekrabbel waarin je steeds een S en een V kan herkennen, mijn eerste twee initialen.

Experimenteer gewoon wat met (enkele van) je initialen en wat gekrul tot je een vloeiende beweging krijgt die je op 2 seconden erdoor kan jagen. Dan heb je een ideale handtekening.:p
Als je ooit een functie hebt waar ze een stapel dossiers voor je neus zetten die allemaal moeten getekend worden gaan sommigen hier serieus afzien (en de secretaresse serieus laten wachten).

omfg

Legacy Member
van mij ist nen D, maar uitgerekt, en in die D op de onderste streep dan de rest van mijn achternaam, en dan een dubbele krul eronder vertrekkend van de laatste letter

SoliD

Legacy Member
Time^- zei:
Wat gekrabbel waarin je steeds een S en een V kan herkennen, mijn eerste twee initialen.

Experimenteer gewoon wat met (enkele van) je initialen en wat gekrul tot je een vloeiende beweging krijgt die je op 2 seconden erdoor kan jagen. Dan heb je een ideale handtekening.:p
Als je ooit een functie hebt waar ze een stapel dossiers voor je neus zetten die allemaal moeten getekend worden gaan sommigen hier serieus afzien (en de secretaresse serieus laten wachten).
daar zet ge dan ook een paraaf onder hé :p

paraaf = verkorte handtekening

Chalk

Legacy Member
Een S maar vanonder doorgetrokken en daar men familienaam op geschreven :)

-Helld0g-

Legacy Member
ik schrijf gewoon mijn voornaam in hoofdletters met een krabbelke erdoor...

kschrijf zowiezo al ni graag/proper

deathsythe

Legacy Member
mijn handtekening trekt eig op niets, kheb die al zeer vroeg gekozen, en kmoet mij daar wa op baseren,
kheet tom de cooman en kschrijf eerst een grote T me een grote uitschieter van de basis naar boven
zodagge aan de basis van uw T zo een lijn hebt naar boven, en daar schrijvek mijn naam int schuin op, en dan zo nog nen -parafkrabbel- ;)

Huasheng

Legacy Member
Eerst de grote beginletter van m'n familienaam en daarin gebeurd alles. Volgende letter van m'n familienaam is nog te onderscheiden, de rest niet meer. Lekker veel krulletjes :p

Skoran

Legacy Member
SoliD zei:
Ik kruis m'n eerste voornaamletter met m'n achternaam. Voor de rest zeer normaal geschreven, lelijk dus :p

Precies hetzelfde hier (wel met mijn naam natuurlijk :p)

De SE

Legacy Member
Ben ik nu de enige die zich tussen een bende 12-jarigen voelt?

Tis net alsof je voor de eerste keer voor je pas moet gaan...

Sephiroth

Legacy Member
ik zet gewoon mijn initialen (S en V) boven mekaar en dan een paar krullekes erdoor zodat het wa professioneler eruit ziet :)

TiZon

Legacy Member
Ik heb een MEGA-B (van Bart-
En in het onderste gaatje schrijf ik dan 'De Vos'
Mijn s trek ik helemaal naar voren, zodat er een streep onderstaat, dan nog een puntje der achter...

Hoewel 'De Vos' meer golfjes zijn, is het best wel cool ^^

legerguy

Legacy Member
Vega, Proficiat :) Hoe voelde u nu ;)

Ik gewoon voornaam, 1ste letter achternaam & my secret krabbel

Godzilla*Akira

Legacy Member
Gewoon achternaam en eerste letter van voornaam en dan krabbel ik er wat oplos.

Ik dacht dat je handtekening hetzlefde moet zijn als die op je pass...?

denkimi

Legacy Member
een grote hoofdletter M, met een extra streeje na de m. M/ zoiets maar dan aan elkaar. en daar dan een grote horizontale streep door met mijn achternaam op

Spikey Bunny

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
Gewoon achternaam en eerste letter van voornaam en dan krabbel ik er wat oplos.

Ik dacht dat je handtekening hetzlefde moet zijn als die op je pass...?

Yep en zo is dat ! ik werk op een bank en moet contant handtekeningen nazien en zelf zetten ook (en de mijn trekt op niks, ben er soms verlegen om).
Maar in ieder geval wij hebben al de handtekeningen van de klanten in ons bestand om te kunne vergelijken, en die moet echt wel zijn zoals op hun pas hoor, of we krijgen klachten van de hoofdzetel !

GaMe®

Legacy Member
Ik heb ook nooit een "echte" handtekening gehad.
Ik schrijf nu nog altijd gewoon mijn achternaam. :)

GhO$T

Legacy Member
Ook nooit gedacht om mij es een mooie handtekening uit te kiezen, gewoon mijn achternaam beginnen zetten en daarbij een krul uitgevonden die ongeveer de eerste letter van mijn voornaam moet voorstellen... wel spijtig dat ik zo'n lelijk geschrift heb, precies van een klein kind, not cool :unsure:.

ng

Legacy Member
Hoe is het mogelijk dat je 18 bent en geen handtekening hebt?

Ik heb er al eentje sinds m'n 12 jaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan