|v|essiaH
Legacy Member
hallo,
de rage lijkt min of meer wat voorbij hier, maar enkele maanden geleden werd ons dorp hier echt overrompelt door hamburg manheim verkopers.
Kheb er zo wel enkelen wandelen moeten sturen, niet in de laatste plaats omdat ik hun verkoopstechniek gewoon verschrikkelijk agressief vind.
Maar het product op zich leek wel interessant, en nu had ik graag geweten of dit wel degelijk zo is, en of jullie al positieve en/of negatieve ervaring hebben.
Ik ben nu 23 jaar en zou graag met pensioensparen beginnen ( al een tijdje eigenlijk, ik vind van men eigen dat ik er al mee begonnen had moeten zijn ), daarmee dat ik hier deze info vraag.
dank,
pieter
de rage lijkt min of meer wat voorbij hier, maar enkele maanden geleden werd ons dorp hier echt overrompelt door hamburg manheim verkopers.
Kheb er zo wel enkelen wandelen moeten sturen, niet in de laatste plaats omdat ik hun verkoopstechniek gewoon verschrikkelijk agressief vind.
Maar het product op zich leek wel interessant, en nu had ik graag geweten of dit wel degelijk zo is, en of jullie al positieve en/of negatieve ervaring hebben.
Ik ben nu 23 jaar en zou graag met pensioensparen beginnen ( al een tijdje eigenlijk, ik vind van men eigen dat ik er al mee begonnen had moeten zijn ), daarmee dat ik hier deze info vraag.
dank,
pieter
