Shellshock
Legacy Member
Iedereen zal het wel gemerkt hebben; vandaag is het Halloween. Dit van oorsprong Amerikaans 'feest' komt de laatste jaren steeds meer en meer naar voor. Kinderen gaan langs deuren om snoep bedelen in alle griezelcostuum's, en ook in de winkels kom je 'enge' versiering tegen.
In mijn ogen is dit allemaal gewoon een truk van de middenstand die -nu ze niet meer zo vroeg met Sinterklaas mogen beginnen- om het geld uit de zakken van de klant te kloppen.
Waarom? Een vijftal jaar geleden zag je niets rond Halloween, niemand kwam bedelen om snoep, maar nu...
In mijn ogen is dit allemaal gewoon een truk van de middenstand die -nu ze niet meer zo vroeg met Sinterklaas mogen beginnen- om het geld uit de zakken van de klant te kloppen.
Waarom? Een vijftal jaar geleden zag je niets rond Halloween, niemand kwam bedelen om snoep, maar nu...




)
@ u pa 