Archief - gsm gesprek opvragen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Denmilitair

Legacy Member
kweet echt niet waar deze te posten

is het mogelijk bij uw gsm operator om gesprekken op te vragen, zodat ge ze aan mensen kunt laten luisteren om uw onschuld te bewijzen?

in rechtzaken, kan het gerecht dit opvragen d8 ik maar hier gaat het over een geschil tussen vrienden

alvast bedankt

wouter_dc

Legacy Member
Waarschijnlijk niet, denk dat dat enkel gaat als de politie er bij komt kijken...

Tyfius

Legacy Member
Uw gesprek zelf gaan ze niet kunnen opvragen, maar tijdstippen kunnen, mits een bevelschrift van de onderzoeksrechter, wel opgevraagd worden. Als ik mij goed herinner toch.

wouter_dc

Legacy Member
Voor een geschil tussen vrienden naar de onderzoeksrechter? :unsure:

Pilatus

Legacy Member
ge denkt toch niet dat ze alle gesprekken ooit recorden? dat zou nogal een opslagplaats zijn dan :')

Stancke

Legacy Member
Tyfius zei:
Uw gesprek zelf gaan ze niet kunnen opvragen, maar tijdstippen kunnen, mits een bevelschrift van de onderzoeksrechter, wel opgevraagd worden. Als ik mij goed herinner toch.

idd :)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Kan idd niet, kheb dat ooit eens nagevraagd. Gelukkig maar :unsure:

Denmilitair

Legacy Member
Pilatus zei:
ge denkt toch niet dat ze alle gesprekken ooit recorden? dat zou nogal een opslagplaats zijn dan :')

nene ma dacht van de laatste maand ofzo

djbramz

Legacy Member
Ze nemen de gesprekken niet op toch, ze houden enkel bij wanneer, naar wie en hoe lang je hebt gebeld. Gelukkig maar, we zitten hier nog niet in de Verenigde Staten waar telefoons aftappen dagelijkse praktijken zijn.

EternalSilence

Legacy Member
djbramz zei:
Gelukkig maar, we zitten hier nog niet in de Verenigde Staten waar telefoons aftappen dagelijkse praktijken zijn.

dat weet jij toch niet? :unsure:

wij hebben zo een geheime dienst, dat iedereen denkt dat we er zelf nie eens 1 hebben.

maar ik weet beter :unsure:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
djbramz zei:
Ze nemen de gesprekken niet op toch, ze houden enkel bij wanneer, naar wie en hoe lang je hebt gebeld. Gelukkig maar, we zitten hier nog niet in de Verenigde Staten waar telefoons aftappen dagelijkse praktijken zijn.

In de films ja. Hier tappen ze ook gesprekken af van verdachten, net hetzelfde als ginder dus.

djbramz

Legacy Member
Na 11 september mocht de FBI een deel van het papierwerk laten vallen om iemand af te luisteren, waardoor het zeer gemakkelijk werd. Gigantische workstations doorzoeken alle communicatie naar bepaalde sleutelwoorden ed.

Natuurlijk worden er hier ook telefoons afgetapt; de politie moet ook haar werk doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan