Archief - GSM abonnement: welk ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jedi M.S.

Legacy Member
Hoi,
Ik ben van plan om m'n vaste telefoonlijn te vervangen door een GSM abonnement, aangezien ik zeer weinig bel. Momenteel heb ik die Telenet mobiele telefonie op ogen, die ziet er zeer interessant uit. Iemand daar ervaring mee, of iets anders dat hij/zij mij kan aanraden ?

Thanks

FuLcRuM

Legacy Member
www.simyo.be

Naar vast: 0,05€/min
SMS 0,10€/sms
Naar GSM 0,19€/min


Over héél de lijn goedkoper dus.

Gebruik even de search; er staat hier een thread van providers als ik me niet vergis :)


Hier een hele thread over simyo met alleen maar positieve ervaringen!

Kill0rBee

Legacy Member
Zou het niet gemakkelijker zijn om dan gewoon met een kaart zoals Pay 'n Go te werken ipv een abbo? Als ge dan toch zeer weinig belt, dan lijkt dat het best imo.

FuLcRuM

Legacy Member
Kill0rBee zei:
Zou het niet gemakkelijker zijn om dan gewoon met een kaart zoals Pay 'n Go te werken ipv een abbo? Als ge dan toch zeer weinig belt, dan lijkt dat het best imo.

Inderdaad; simyo dus :p

Kill0rBee

Legacy Member
Ow lol, sorry voor m'n domme commentaar dan...'k dacht dat simyo een abbo ofzo was. /ignore Kill0rBee :unsure:

FuLcRuM

Legacy Member
Kill0rBee zei:
Ow lol, sorry voor m'n domme commentaar dan...'k dacht dat simyo een abbo ofzo was. /ignore Kill0rBee :unsure:

lol

dat zijn uw woorden é ;)

Niet iedereen kan weten wat iets is é :)

Jedi M.S.

Legacy Member
FuLcRuM zei:
www.simyo.be

Naar vast: 0,05€/min
SMS 0,10€/sms
Naar GSM 0,19€/min


Over héél de lijn goedkoper dus.

Gebruik even de search; er staat hier een thread van providers als ik me niet vergis :)


Hier een hele thread over simyo met alleen maar positieve ervaringen!
Mja ge moet de kleine letterkes ook lezen he :)
er komt per gesprek 0.07€ bij, dus als je van GSM naar GSM belt is het pas na de 8ste minuut goedkoper bij Simyo.

En is het BASE netwerk kwalitatief niet minder dan alle andere netwerken ?

Emu

Legacy Member
Telenet Mobile kan ook wel interessant zijn, het is een gratis abbonement. Je moet wel Telenet klant zijn dacht ik. Ik heb gelezen dat het vanaf 4 september beschikbaar zou zijn.

dr.luv

Legacy Member
Emu zei:
Telenet Mobile kan ook wel interessant zijn, het is een gratis abbonement. Je moet wel Telenet klant zijn dacht ik. Ik heb gelezen dat het vanaf 4 september beschikbaar zou zijn.
en hoeveel kost dit per maand ? ( te lui om op te zoeken :$ )

Snake

Legacy Member
Jedi M.S. zei:
Mja ge moet de kleine letterkes ook lezen he :)
er komt per gesprek 0.07€ bij, dus als je van GSM naar GSM belt is het pas na de 8ste minuut goedkoper bij Simyo.

En is het BASE netwerk kwalitatief niet minder dan alle andere netwerken ?

Het netwerk van BASE is juist het meest kwalitatieve en moderne netwerk

Jedi M.S.

Legacy Member
Emu zei:
Telenet Mobile kan ook wel interessant zijn, het is een gratis abbonement. Je moet wel Telenet klant zijn dacht ik. Ik heb gelezen dat het vanaf 4 september beschikbaar zou zijn.
Mja telenet mobile is dan weer handig omdat je nooit moet herladen he

FuLcRuM

Legacy Member
Jedi M.S. zei:
Mja ge moet de kleine letterkes ook lezen he :)
er komt per gesprek 0.07€ bij, dus als je van GSM naar GSM belt is het pas na de 8ste minuut goedkoper bij Simyo.

En is het BASE netwerk kwalitatief niet minder dan alle andere netwerken ?

Je zegt zelf dat je niet veel belt...

Wel; als je 2 smsjes stuurt tussen ieder telefoongesprek naar gsm dan heb je je alweer profijt gedaan...

En naar vaste lijnen bellen is ook stukken goedkoper...

Jedi M.S.

Legacy Member
dr.luv zei:
en hoeveel kost dit per maand ? ( te lui om op te zoeken :$ )
Om telenet klant te zijn moet je ofwel een internet of telefonie abonnement hebben.

Jedi M.S.

Legacy Member
FuLcRuM zei:
SMS reload met Simyo duurt 5 seconden ^^
We have a Simyo fanboy here :p

Maar kmoe u gelijjk geven, Simyo lijkt zeer interessant.

Weet ge wat, kdenk dat ik Simyo zal nemen als provider :)

FuLcRuM

Legacy Member
Jedi M.S. zei:
We have a Simyo fanboy here :p

Maar kmoe u gelijjk geven, Simyo lijkt zeer interessant.

Weet ge wat, kdenk dat ik Simyo zal nemen als provider :)

niet zozeer simyo fanboy ;)

maar ik zou het niet kunnen verdragen dat iemand zich in't zak laat zetten :)

.Memphis.

Legacy Member
Jedi M.S. zei:
We have a Simyo fanboy here :p

Maar kmoe u gelijjk geven, Simyo lijkt zeer interessant.

Weet ge wat, kdenk dat ik Simyo zal nemen als provider :)
Houd er wel rekening mee dat Simyo heel basic is; enkel bellen en smsen en niks anders. (Als je dus wap,gprs,3g,mms,wathebjedaarnogallemaal... nodig hebt kan je daar niet terecht)

Jedi M.S.

Legacy Member
.Memphis. zei:
Houd er wel rekening mee dat Simyo heel basic is; enkel bellen en smsen en niks anders. (Als je dus wap,gprs,3g,mms,wathebjedaarnogallemaal... nodig hebt kan je daar niet terecht)
Hmm daar had ik nog niet aan gedacht.
Maar dat heb ik toch allemaal niet nodig, en stel dat ik het ooit nodig heb in de toekomst, uitschrijven is zeer makkelijk bij Simyo (volgens hun site)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan