Jedi M.S.
Legacy Member
Hoi,
Ik ben van plan om m'n vaste telefoonlijn te vervangen door een GSM abonnement, aangezien ik zeer weinig bel. Momenteel heb ik die Telenet mobiele telefonie op ogen, die ziet er zeer interessant uit. Iemand daar ervaring mee, of iets anders dat hij/zij mij kan aanraden ?
Thanks
Ik ben van plan om m'n vaste telefoonlijn te vervangen door een GSM abonnement, aangezien ik zeer weinig bel. Momenteel heb ik die Telenet mobiele telefonie op ogen, die ziet er zeer interessant uit. Iemand daar ervaring mee, of iets anders dat hij/zij mij kan aanraden ?
Thanks




)