Silent Assassin
Legacy Member
Mijn persoonlijke mening:Hannibal:zijn aanvalsroute:wnr je een sterke vloot hebt kan je toch gwn naar Capua doorstoten in Zuid-Italie,en zo oprukken naar Rome terwijl de Romeinse troepen het noorden verdedigen tegen de Galliers,waar hij nog een alliantie mee had ook.wrm z'on belachelijke,lange en uitputtende route over de Alpen,door alle legerposities en in een klimaat dat je mannen nog nooit hebben meegemaakt.En ten 2e:hij had z'n prachtige overwinning ook moeten gebruiken,Rome was weerloos!
Hitler:Hij had voet bij stuk moeten houden en Moskou aanvallen,niet Stalingrad.
Yamashita:Hij had de kans een 2e rush op Pearl Harbor in te zetten en de VS vloot volledig te vernietigen.
Toyotomi Hideyoshi:Hij had Japan volledig,er was genoeg te organiseren in eigen land.Maar nop,hij viel Korea binnen dat steun kreeg van het machtige Chinese leger!En wnr ze werden verslagen kwam hij gwn terug!Hij zou er toch iiets uit moeten geleerd hebben!
Maar ja,wie ben ik...geef mij uw mening!
Hitler:Hij had voet bij stuk moeten houden en Moskou aanvallen,niet Stalingrad.
Yamashita:Hij had de kans een 2e rush op Pearl Harbor in te zetten en de VS vloot volledig te vernietigen.
Toyotomi Hideyoshi:Hij had Japan volledig,er was genoeg te organiseren in eigen land.Maar nop,hij viel Korea binnen dat steun kreeg van het machtige Chinese leger!En wnr ze werden verslagen kwam hij gwn terug!Hij zou er toch iiets uit moeten geleerd hebben!
Maar ja,wie ben ik...geef mij uw mening!

.
).
(en bijgevolg afmaken :>)
