Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee en kom nie af dat een abo duur is.InSaNe_CLowN zei:vraagje aan de studenten in Gent ;
mag je als je op kot zit of studeerd in Gent (ik ga hogeschool gent) gratis met openbaar vervoer (bus,tram)
Si_Burnout zei:als in de voskeslaan is opt BMI

)IN een heel jaar naart school en trug gaan met tram+bus heb ik 1maal controle gehad op tram vorig jaar :/Sneakytje zei:Vriendin van mij heeft haar buzzypas verlengt vorige week en die moest maar 25€ betalen voor gasn het jaar. Maar mss is da enkel om in gent overal rond te snorre dat weetk niet. Ik zelf ging altijd te voet en zat op campus Mercator en als het heel hard regende even de tram op, nooit controle gehad (altijd zwart gereden)
In dat geval ga ik dat ook maar eens doen. Heb je meer info van waar en hoe ze dat heeft gedaan? En als het een buzzypazz is, dan is die geldig in heel belgië voor een gans jaar.Sneakytje zei:Vriendin van mij heeft haar buzzypas verlengt vorige week en die moest maar 25€ betalen voor gasn het jaar.
Si_Burnout zei:als in de voskeslaan is opt BMI kunde het zelf te voet doen das een tien minuten. dan moete geen geld aan ne fiets uitgeven en kunde het aan het studentenleven besteden
) de parking is groot genoeg 
de hoofdparking bestaat niet meer é.The_Messenjah zei:Desnoods gaat ge me uwen auto (zoals ik) de parking is groot genoeg
![]()
wa vo bs is daSi_Burnout zei:Huurt gene velo in gent zelf da zijn wel goeie velo's maar ze verkloten die iets te graag ge kunt natuurlijk het wisselsysteem onder de studenten gebruiken ofwel gewoon een abonnement pakken als ge dan al een goeie verbinding hebt want das ook een probleem daar
.
.