Heeft er nog iemand de gps uit de Aldi reclame sinds gistere gekocht?
Ben er tevreden van, maar heb een vraagje erover, hoe zet je foto's op het geheugen van het toestel? Heb software geinstalleerd, maar weet nie juis twaar ik de foto's moet plaatsen.
mvg