Archief - GIRL NEAR YOU ! wtf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
soms op zo van die site's, a la rapidshare en weet kik veel,
krijg je zo van die adds, met mooie meisjes. en er staat dan zo bij van:

girls living in [uw gemeente]

ik vraag me af hoe die site weet waar ge woont :) allé ja, nergens in mijn windows is da ingegeven, dus ksnap het nie goe eiglijk ....

ik vind het nogal beangstigind :p

zaffah

Legacy Member
eerder aan je IP-adres zeker?
ping is gewoon je connectie testen met een site bv.

boogje

Legacy Member
idd, op vele sites staan der aan de zijkant adds met " Meet these girls from your neighberhood"! en dan staat er een heet meiske die van USA is ofzo :p en der staat onder "Leuven"

GroovyBeatsss

Legacy Member
boogje zei:
idd, op vele sites staan der aan de zijkant adds met " Meet these girls from your neighberhood"! en dan staat er een heet meiske die van USA is ofzo :p en der staat onder "Leuven"
Idd mja als ge die fotokes soms bekijkt zou ik wel willen dat die hier in de buurt woonden ser:unsure:

boogje

Legacy Member
beatlover zei:
Idd mja als ge die fotokes soms bekijkt zou ik wel willen dat die hier in de buurt woonden ser:unsure:

uhu:p


, sommige herken ik zelfs van "bepaalde" sites --> pm:unsure:

J/K hé:unsure:

kisthechef

Legacy Member
Véronique de Cock staat er ook vaak bij.



(voor alle duidelijkheid; ge kunt die niet echt ontmoeten é, haar fotoke staat er op)

R4ph4el

Legacy Member
lol ik vind dat altijd wel grappig, dan heb je zo een résem foto's van aziatische meisjes staan en dan wonen die zogezegd in je buurt :')

Frado2005

Legacy Member
bij mij is da meestal brussel/antwerpen/leuven, maw de grotere steden. Heb nog nooit iemand van de westhoek gezien :unsure:

VinceFeet

Legacy Member
Ik heb ooit al meerdere dames uit mijn gemeente gespot... volgende keer mogen ze straat + huisnummer er ook bijzetten hoor! :evil:

Frado2005

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ik heb ooit al meerdere dames uit mijn gemeente gespot... volgende keer mogen ze straat + huisnummer er ook bijzetten hoor! :evil:

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
frado2005 zei:
bij mij is da meestal brussel/antwerpen/leuven, maw de grotere steden. Heb nog nooit iemand van de westhoek gezien :unsure:
Ik wel, Ieper, Poperinge en Wervik komen er vaak op, ook Kortrijk en Brugge.

RaZoR be

Legacy Member
ligt eraan vanwaar je ip komt ;)

bij mij zegt em ook heel iets anbders dan waar ik woon...
ik woon in limburg en nie in Oost vlaanderen (oudenaarde)

enZiiime

Legacy Member
hier ist vaak kortrijk, en meestal schote, wijnegem, deurne (wat in een straal van 10km allemaal ligt van mij :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan