Archief - Get paid to sites...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
ge kunt op die link klikken voor 5 cent vergelijken met in 't midden van de straat een rij auto's stoppen omda gij een 5 cent stukje wilt oprapen :p

-Helld0g-

Legacy Member
samyboyseke zei:
njah maar voor nix te doen :p

als ge 1u werkt hebde 10euro in u handen, dus waste of time... kan me niet voorstellen dat het niet vervelend werkt!! vooral met dat ge er eigentlijk niks voor krijgt.
Ge zou u tijd nog beter spenderen met muntjes te zoeken op straat imho
Maarja als ge zodanig verslaafd zijt aan de pc en ge 2linkerhanden hebt kunt ge natuurlijk niveel anders zeker :s

dunno

Legacy Member
Heb die adbux een geprobeerd. Kvind dat er toch voldoende links zijn hoor, zeker voor meer dan 0,25$/dag.

Nuja, mss beetje moeilijk ma anders zouden we zo'n kringloopsysteem moeten opzetten waarbij we elkaar als referral hebben. Dan kunnen we wat sneller winst maken.
*Als je je via mij wil registeren. PM me maar hé ;)

Deefees

Legacy Member
hmm mss es proberen, 25klikjes extra op mijn dagelijkse web-site ronde zijn nu ook nie zo veel é :)

Stimpy

Legacy Member
ik verdien(de) tussen de 200 en 500 per maand ma tegenwoordig staat het op een laag pitje :sad:
hopelijk flakkert het binnenkort weer op
ik ken nog ene die ongeveer hetzelfde doet als mij, alleen is die der nog véél meer mee bezig en dieje verdien 5000 !! per maand :s da is gewoon een ziek bedrag.

'k heb het dan wel over een iets onethischere manier om geld te verdienen :p
pm voor info ;)

Brock

Legacy Member
Je kan ook gewoon een ideetje uitwerken, het wat publiciteit geven, goeie content aanleveren en vervolgens proberen iets uit google adds te halen

maar dat vraagt uiteraard al wat meer inspanningen :)

GhO$T

Legacy Member
Voor de mensen die kijken naar zo'n sites waar je tegen betaling emails moet klikken, kzou er niet aan beginnen hoor.
De enige manier om daar iets mee te verdienen, is door andere leden aan te brengen. Als je dus geen goeddraaiende website of iets dergelijks hebt waarlangs je constant mensen kan ronselen, ga je van een kale reis terugkeren.
De mails komen in veel te kleine getale en brengen misschien per mail 1 cent op, als je geluk hebt kan je mss na 1-2 jaar ergens 15 euro verdiend hebben om een gans jaar op domme reclame te klikken (en dan moet je nog geluk hebben dat het bedrijf ondertussen nog niet failliet is/in de betalingsproblemen zit zoals veel van die dingen :p)

chosen1

Legacy Member
GhO$T zei:
Voor de mensen die kijken naar zo'n sites waar je tegen betaling emails moet klikken, kzou er niet aan beginnen hoor.
De enige manier om daar iets mee te verdienen, is door andere leden aan te brengen. Als je dus geen goeddraaiende website of iets dergelijks hebt waarlangs je constant mensen kan ronselen, ga je van een kale reis terugkeren.
De mails komen in veel te kleine getale en brengen misschien per mail 1 cent op, als je geluk hebt kan je mss na 1-2 jaar ergens 15 euro verdiend hebben om een gans jaar op domme reclame te klikken (en dan moet je nog geluk hebben dat het bedrijf ondertussen nog niet failliet is/in de betalingsproblemen zit zoals veel van die dingen :p)

ik heb nu toch 12.5€ verdient dat deze week uitbetaald wordt! :p kweet wel nie hoe lang ik da al doe ma das echt geen moeite om eens op een linkske te klikken ze

*edit* juist gezien en de 12.5€ staat al op mijn rekening!

dit is bij moneymilionair!

GaMe®

Legacy Member
Goh, leer pokeren, stort wat geld op unibet of bwin en dan amuzeert ge u nog bij het verdienen van (veel) geld. ;)

QOLIM

Legacy Member
is normaal, is nederlandse site, dus hebben amper belgische sites die betalen om hun reclame erop te laten zetten, je hebt zo verschillende sites, en sommigen duren echt ontzettend lang om nog maar aan het uitbetaal bedrag van €5 te komen, bij anderen gaat het sneller om aan €12.50 te komen, of aan €10

Messias.

Legacy Member
Amazon Mechanical Turk is ook zoiets. Al gaat het iets verder dan op links klikken. Meestal zijn de dingen die je kunt doen (is variabel) heel moeilijk voor een computer zijn maar wel makkelijk voor een mens. Is oa. objecten herkennen, ruimtelijk inzicht, kort plot van film omschrijven, audio omzetten naar geschreven tekst, ... Verdient ook niet zo veel hoor. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan