ElBramo
Legacy Member
Welja, het risico verhoogt naargelang er meer mensen in jouw familie zijn die de afwijking hebben. En het hangt ook af waarop je wil controleren. Je bent alleszins best dat je meegeeft of iemand in jouw familie die bepaalde afwijking heeft, bijvoorbeeld je broer/zus, je ouders, of grootouders bepalen zeer zeker de kans. edit: het is hierboven al perfect uitgelegd.Quilombo zei:wrom dan?
ze onderzoeken toch jouw genen, hebben ze informatie genoeg mee hoor
Ze krijgt lessen erfelijkheidsleer, zoals ik. Maar de manier waarop ze het uitlegde was redelijk simplistischweet gij dan echt àlles ?
Om u de details te besparen.
