Dennoman
Legacy Member
Heyz all,
Ik zat wat herinneringen op te halen aan mijn vroegere schoolperiode, en ik kan me plots iets heel mafs herinneren. We waren op bezoek in een museum namelijk, en plots ging een meisje (vrij bleek en breekbaar) gestrekt tegen de grond, vlak op haar gezicht. Ze viel half en half op mijn voeten, dus ik schrik en kijk naar beneden. Dan merk ik dat ze op de grond ligt te beven. Nu, ik heb wel meer mensen zien flauwvallen, maar toch nog nooit op die manier. Flauwvallen is, als ik me niet vergis, een kort moment waarop de hersenen geen zuurstof meer krijgen? Nu vraag ik me af of dat beven eigenlijk normaal is, want volgens mij ging het om een epilepsieaanval ofzo.
Waarom ik dit nu vraag: ik kende dat meisje redelijk goed (niet echt op vriendschappelijke basis ofzo), en na al die jaren vraag ik me toch opnieuw af wat er eventueel toen met haar scheelde...
Ik zat wat herinneringen op te halen aan mijn vroegere schoolperiode, en ik kan me plots iets heel mafs herinneren. We waren op bezoek in een museum namelijk, en plots ging een meisje (vrij bleek en breekbaar) gestrekt tegen de grond, vlak op haar gezicht. Ze viel half en half op mijn voeten, dus ik schrik en kijk naar beneden. Dan merk ik dat ze op de grond ligt te beven. Nu, ik heb wel meer mensen zien flauwvallen, maar toch nog nooit op die manier. Flauwvallen is, als ik me niet vergis, een kort moment waarop de hersenen geen zuurstof meer krijgen? Nu vraag ik me af of dat beven eigenlijk normaal is, want volgens mij ging het om een epilepsieaanval ofzo.
Waarom ik dit nu vraag: ik kende dat meisje redelijk goed (niet echt op vriendschappelijke basis ofzo), en na al die jaren vraag ik me toch opnieuw af wat er eventueel toen met haar scheelde...

