Conqie
Legacy Member
Ik heb dat vorige week ook nog geregeld, men immens kapitaal moet wel degelijk op een goeide manier besteed worden, daarom heb ik dan ook een topic gemaakt op het tones.be forum (computerwinkel forum), en daar wisten ze wel om raad!
want men ouders zijn toch al rijk genoeg!
"oww, nu moet ik gaan, het eten is klaaaar"
want men ouders zijn toch al rijk genoeg!
"oww, nu moet ik gaan, het eten is klaaaar"
.


.
.