Gromme
Legacy Member
Ik vroeg me af wat de voor- en nadelen van geen sluitingsuren op te leggen kan hebben.
Voordeel kan me lijken, de werkloosheid naar beneden halen.
Nadeel dan weer dat grotere ketens (supermarkten, ed) hier gebruik van kunnen maken en de kleine winkel weer niet.
En misschien is het economisch niet mogelijk door bepaalde tarieven (nachtpremies ed).
Wat denken jullie daarover? Zijn we een te klein land om dat toe te passen? Zou het leiden tot oneerlijke concurrentie?
Voordeel kan me lijken, de werkloosheid naar beneden halen.
Nadeel dan weer dat grotere ketens (supermarkten, ed) hier gebruik van kunnen maken en de kleine winkel weer niet.
En misschien is het economisch niet mogelijk door bepaalde tarieven (nachtpremies ed).
Wat denken jullie daarover? Zijn we een te klein land om dat toe te passen? Zou het leiden tot oneerlijke concurrentie?



