Archief - Geek.be pikt content van 9lives!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
Het enige wat wij hoeven te doen is de essentie van het nieuws opnemen en het in een leuk stukje tekst gieten. Daarvoor gaan wij naar internationale sites en meer en meer krijgen we ook een exclusiefje. Wij pikken nooit of te nimmer nieuws van andere sites. Ik zie op geek.be ook geen plagiaat ofzo dus niks aan de hand me dunkt.

SIO

Legacy Member
wees origneel en zeg dat 9lives hun info ook van andere sites haalt :sop:

Gentille

Legacy Member
Ik denk dat de meeste games-sites wel informatie van elkaar overnemen.

SHIGSY

Legacy Member
ResistMyAnger zei:
Ik heb gemerkt dat http://www.geek.be, de multimediablog van de beruchte Zattevrienden site, soms content pikt van 9lives. Als ik bijvoorbeeld een nieuwsbericht zie staan op 9lives, staat het soms ook op hun site. Nie in exact dezelfde woorden, ma de informatie komt wel overeen. Mag dat zomaar zonder bronvermelding? Ik zeg het maar, zodat de crew misschien acties kan ondernemen.

Groeten

Welkom in de wondere wereld der internetsites. Pak in elk geval een full abo hier en je moet nooit niet meer klagen over wie pakt van waar: http://www.gamespress.com/

marcel

Legacy Member
ResistMyAnger zei:
Ik heb gemerkt dat http://www.geek.be, de multimediablog van de beruchte Zattevrienden site, soms content pikt van 9lives. Als ik bijvoorbeeld een nieuwsbericht zie staan op 9lives, staat het soms ook op hun site. Nie in exact dezelfde woorden, ma de informatie komt wel overeen. Mag dat zomaar zonder bronvermelding? Ik zeg het maar, zodat de crew misschien acties kan ondernemen.

Groeten

ja, als ik soms Het Laatste Nieuws lees, en daarna De Standaard, dan hebben die soms ook dezelfde berichten. Niet dezelfde worden, maar de informatie komt overeen.

Grayfox

Legacy Member
Dit is zo duidelijk een reclamestunt voor geek.be.. waarom zou die kerel zich anders pas geregistreerd hebben om dit te posten? Juist ja, fake account. Check gewoon ff de IPs van ResistMyAnger en Rager en wedden dat ze dezelfde zijn ^^ (anger en rage zijn ongeveer synoniemen, dat kan ook niet gewoon toevallig zijn)

Defees

Legacy Member
boeie, geek.be suckt toch aars, wa voor lame lay out is dat niet :P^^

Timmos

Legacy Member
/me posting in a - almost - legendary thread :D

ResistMyAnGER

Complotten alom! :unsure:

Bubbling Zombie

Legacy Member
Stancke zei:
9lives is dan ook maar een 'klein' eend in de bijt.

Jamaar, ze PIKKEN WEL VAN GROTERE SITES E! Ik stel voor dat we die grotere sites aanspreken zodat die admins actie kunnen ondernemen!11!!!

Interweb cockfight!

Preske

Legacy Member
*DeFees* zei:
boeie, geek.be suckt toch aars, wa voor lame lay out is dat niet :P^^

bwoaf
is makkelijk hé
ze moeten maar één layout maken en geven die aan al hun sub-sites/spinoffs. :p

phixiuZ

Legacy Member
Volgens mij is dit eerder een (slechte) publiciteitsstunt aangezien de persoon in kwestie die deze thread geopend heeft hier nog maar net geregistreerd is.

RaGeR

Legacy Member
lol :). Zou een van de mods dit misverstand ff uit de wereld kunnen helpen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan