IIcon
Legacy Member
kweet niet of de topic juist staat
Dit is dus mijne vinger, gisteren heel de dag gebasket.
Kwil de bal vangen die op mij afkomt, bal komt hard aan recht tegen m'n top van m'n vinger. Alles wérd gelijk samengeperst en dan helemaal overgebogen ofzo, kweet niet meer want zie et ni meer voor mij
kzat te criperen van de pijn, zo'n klein ding, en zo'n grote pijn, ja man!
Kon echt niets meer vastnemen, nu kan ik m'n vinger nog niet helemaal plooien zodner pijn, als ik op da vingerkootje zachtjes duw piekt het en doet het vrij veel pijn, alsk m'n hand gestrekt hou staat deze een klein beetje krom...
Kzou eerst hier eens wat meer willen weten dan dak direct naar de dokter ga en geld in de vuilbak :ironic:
Mvg
Mike

