Archief - Games besturen met je gedachten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JMke

Legacy Member
Deze vrijdag zijn we in Cebit op een stand geweest waar een toch wel heel impressief demootje stond. Via een hoofdband waar 3 electroden opzaten kan je strafen, lopen, springen en schieten in UT2004; we hebben de gritty details en movie online gezwiert, ziet er veelbelovend uit;

http://www.madshrimps.be/gotoartik.php?articID=551

Prijs gaan ze proberen omlaag te halen in de ~€300 area, het toestel is gebaseerd op technology die eerst voor medische doeleinden werd gebruikt (o.a. voor Stephen Hawking).

Gentille

Legacy Member
:wtf: dus als je denkt schieten, lopen, bukken, springen dat doet u personage dat ingame? Dat is wel een serieuse vooruitgang maar geef mij toch maar muis en toetsenbord. Reflexen ftw :p

Greenie

Legacy Member
gaat dit niet nog meer 'games zetten aan tot geweld' uitlokken?
nu moet je al echt gaan denken wat je gaat doen ?

geef mij toch liever keyboard/muis, komt hand-oog coordinatie ten goede :D

Gavin

Legacy Member
DarkMess zei:
gaat dit niet nog meer 'games zetten aan tot geweld' uitlokken?
nu moet je al echt gaan denken wat je gaat doen ?

geef mij toch liever keyboard/muis, komt hand-oog coordinatie ten goede :D
Dat is waar, nu denk ik niet dat ik iemand moet neerschieten.
Mijn muis doet dat vanzelf (en ja, begin al maar te lachen).

DA_MadAce

Legacy Member
Gavin zei:
Dat is waar, nu denk ik niet dat ik iemand moet neerschieten.
Mijn muis doet dat vanzelf (en ja, begin al maar te lachen).

Hetgene wat jij merkt is dat je niet meer bewust merkt dat je hersenen het bevel tot schieten geven. Dit noemt men reflexen. Met bovenstaande techniek is het een kwestie van training voor hetzelfde effect merkbaar is.

Gavin

Legacy Member
Als ge met uw muis moet klikken om te schieten (in een rustiger spel bvb) denkt ge toch ook 'Schiet hem neer'? Dat is geen reflex, ik zie geen verschil op gebied van denken tussen deze twee technieken. Alleen qua uitvoersnelheid. Nu moet ik het denken en dan het bevel aan mijn vinger geven, bij dit moet ik het enkel denken en doet een machientje het voor mij.

JMke

Legacy Member
je moet niet denken "schieten" om te schieten. in artikel vermeld ik dat toch nergens:)

LSDsmurf

Legacy Member
Idd een vrij impressive product van OCZ. Ik had niet verwacht dat zoiets nu al tegen een vrij "goedkope" prijs op de markt zou komen.

Moesten ze dit 2 weken later aangekondigd hebben dan zou ik denken dat het een 1 april grap was :p

djbramz

Legacy Member
Sta zowel positief als negatief hiertegenover:

+ indrukwekkend, voordeel in games

- minder actief, coordinatie minder, reflexen minder

pieta

Legacy Member
djbramz zei:
Sta zowel positief als negatief hiertegenover:

+ indrukwekkend, voordeel in games

- minder actief, coordinatie minder, reflexen minder

aka het enigste possitieve in games:)

JMke

Legacy Member
reflexen net sneller :)
tot 30% sneller, omdat de actie gebeurd wanneer je nog maar denkt/begint aan de beweging :)

Ali_

Legacy Member
Dit zou me mss aanzetten om trug te gamen, eindelijk eens iets anders!

Kill0rBee

Legacy Member
Ziede ze dan al me van die cheats afkomen da ge nog maar 2 woorden moet denken *BOOM Headshot*....:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan