tooneke
Legacy Member
Wij moeten voor nederlands een gamer interviewen. Wij zoeken iemand dat dat wilt doen. Je moet ook op de foto met ons als bewijs dat we jou hebben geïnterviewd. Het is voor een soort kalender dat we moeten maken met de klas. We moeten tegen volgende week zeker iemand hebben. Het zou wel handig zijn dat we in beveren kunnen afspreken in beveren of als je ook met photoshop overweg kan kunnen we het via msn doen.
merci alvast
merci alvast



